KHABAR VARZESHI

وقتيتيمتهج­دوليرادستك­مبگيرید،همينميشود

-

بعد از تساوی پرسپولیس مقابل شهرخودرو مشهد انتقاداتی از یحیی گلمحمدی به عمل آمد. پرسپولیسیه­ا بعد از بازی به این اشاره کردند که تیم گلنزن شهرخودرو به پرسپولیس گل زد و ازاینتیمام­تیازگرفت.آنهاباکنای­هبهنیمکتنش­ینیصفروفگف­تندتنهاتفا­وتبازشدنپن­جرههای پرسپولیس با زمانی که پنجره بسته بود این است که صفروف از روی سکوها به روی نیمکت آمد! شاید کمتر کسی فکر میکرد شهرخودرو که به اکثر تیمهای لیگ باخته و 3 گل هم از استقالل خورده بود، بتواند یقه پرسپولیس را بگیرد اما این اتفاق رخ داد و پرسپولیس 2 امتیاز حساس را به سودسایرمدع­یانازدستدا­دتابعدازمد­تهاباالخره­شاهدانتقاد­اتیازیحییگ­لمحمدیباشی­م. امیرحسین فشنگچي در گفتوگو با خبر ورزشي، درباره دالیل تساوي پرسپولیس در مشهد اظهاراتي را مطرح کرد. چهشدكهپرسپ­ولیسدرديدا­رباتیمقعرج­دوليمتوقف شد؟ متأسفانه کامال مشخص بود که بازیکنان پرسپولیس حریفشان را دستکم گرفته بودند. وقتي شما با تیمي بازي ميکنیــد که در قعر جدول قــرار گرفته، نباید برايتان فرقي با تیم باالي جدول داشــته باشد. وقتي تیمي را دســتکم بگیرید چه لیگ برتري باشــد یا نوجوانانشم­وشکنوشهر،فرقينميکند.آنهاميآیند و شما را اذیت ميکنند. پرسپولیس هم در واقع گرفتار همین موضوع شد.

اين بازي را چطور ارزيابي ميكنید؟ در نیمه اول پرسپولیس فرصتهاي خوبي داشت تا به گلبرسدامام­تأسفانهازه­یچکدامازآن­هااستفادهد­رست نکرد. وقتي موقعیتهايت­ان را پشتســر هم از دست بدهید، قطعا از نظر روحي و رواني دچار افت ميشوید

و دیگر نميتوانید به گل برســید. در نیمه دوم هم که بازي اصال بار فني خاصي نداشت و پرسپولیس هم بد بازي کرد.

تعويضهايپر­سپولیسچطور­بود؟ رضا اســدي به زمین آمد تا از ارســال از کنارهها استفاده کند ولي هیچ ارسال درست و حسابي روي محوطه نميشد. در نیمه دوم هر دو تیم رو به بازي مستقیمآورد­هبودندودرن­هایتهیچکدا­منتوانستند برنده شوند.

تیم شهرخودرو در اين بازي چطور بود؟ مشــهديها آمده بودند تا نبازند و به خواستهشان هم رسیدند. آنها 10 نفره دفاع ميکردند و طبیعي هم بود که از این شیوه استفاده کنند. باعث خجالت است که پرسپولیس از تیمي گل ميخورد که پیش از این فقط 3 گل زده داشــت و باید چهارمیــن گل زدهاش را به پرســپولیس بزند. این براي پرســپولیس اصال خوب نیست. امیدوارم این تساوي تلنگر جدي براي بازیکنان تیم باشد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran