KHABAR VARZESHI

پرونده حضور لژيونر ايراني در تيم ملي اوكرين بسته شد

-

نمايش داشتههايش ميپردازد! آي بدو، آي بدو! فوتبال فرهاد، چند فرهاد ديگر كمدارد!چندحسينزاد­ه!چندنيكنفس! چند سياوش! و چند وريا، بيتوجه به سن سالشناسنام­هاي!

يحيي و دست و پا زدن معكوس استقالل را ديدن و برتريهايش را متذكر شدن، هيچ به خواستانديش­ي و ارادهگرايي معناداري راه نميبرد! و اين چنين است كه در اين دايره، هيچ قياس و مقايســهاي در دستور قرار نميگيرد! ولي استقالل است و پرسپوليس! تيم يحيي هست و تيم فرهاد كه اين دومي، با حرفهاي تازه و نگاه نو به عرصه آمده است! يحيي، كار خودش را دارد و فرهاد اهداف مربــوط به خويش را، ولي

همينمطلبكه­يحييوفرهاد­راميخواهد نبيندوازمق­ايسهپرهيزك­ند،موجباتديده شــدن را فراهم مــيآورد! چه شــد كه پرسپوليس اينجور شد؟ نه كاري كه فرهاد انجامــش را بر دوش خود قرار داد، عادي و معمــول و كوچك بــود! نه ميتــوان از ضريبهاي خطاي پرســپوليس و ِيحيي آسان گذشت!

در قياس ناگزير از قيــاس چنــد و چــون اســتقالل و پرسپوليس، ناگزيريم! هيچ خندهاي كه خلق را خوش آيد يا بد، در كار نيست! يك تيم به نام اســتقالل، خــود را وارهيده و بلندپروازي كرده اســت! تيــم دوم، نوع بازياش نقدآفرين است و «انتقاد آزاد» را

مطــرح و بلكه واجب ميكنــد! يحيــي گلمحمدي با دردسرهاي چندي روبهرو اســت! به ويژه بــازي مهاجمان پرســپوليس هرچه زودتر و هرچه سريعتر بايد از واقعيتموجو­د-كهسختگلميز­ند و دير به دير فرصت گل ميسازد- خارج شود! پرســپوليس ليگ بيست و يكم، با پرسپوليس دوره نوزدهم و بيستم تفاوت دارد! عوض يحيي كه ناچار از درجا زدن اســت، فرهاد خــوب پيش مــيرود! از سپاهان به اندازه يك جمله حرف داريم: گاهي خودش هم نميداند چه كاره است! گاهي مثل بازي پانزدهم!

رسانه اوكرايني دعوت شدن شهاب زاهدي به تيم ملي ايران را بازتاب داد. باشگاه زوريا اوكراين از دعوت شدن شهاب زاهدي مهاجم خود براي اولين بار به اردوي تيم ملي ايران خبر داد. در همين رابطه ســايت «اسپورت» اوكراين در بازتاب اين خبر نوشت: شهاب زاهدي مهاجم زوريا براي اولين بار به اردوي تيم ملي ايران دعوت شد. اين بازيكن براي حضور در بازي با عراقوامارا­تبهاردويتي­ممليكشورشد­عوتشد.بادعوتشدنز­اهدي احتمال حضور اين بازيكن در تيم ملي اوكراين منتفي شــد. اين بازيكن پيــش از اين اعالم كرده بود حرفهايي براي حضور در تيم ملي اوكراين وجود دارد ولي بازي براي تيم ملي ايران در اولويتش قرار دارد. زاهدي در ســال گذشــته به همراه اللهيار صيادمنش در خط حمله زوريا عملكرد درخشاني داشت. صيادمنش از زوريا جدا شد و به فنرباغچه برگشت.

 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran