KHABAR VARZESHI

استعفا؟بعد ازحــــذف ازآسيا حتي يكنفرهمعــ­ـــــذرخوا­هينكرد

-

بدون كوچكترين ترديدي وحيد اميري يكي از بهترينهاي پرسپوليس و ليگ برتر ايران در نيمفصل اول بود. نيمفصلي كــه با اتفاقات عجيب و غريبــي از جمله حذف پرسپوليس و اســتقالل از ليگ قهرمانان آسيا نيز همراهبود.همچنينميتو­انبهتغييرا­تومشكالتمد­يريتي پرسپوليس اشاره كرد كه واكنش هواداران پرشمار اين تيم را نيزبهدنبال­داشت.حاالرضادرو­يشمديرعامل­پرسپوليسو جانشينمجيد­صدريشدهواي­نتيمبايدبع­دازفجرسپاس­ي در مرحله يكهشــتم نهايي جامحذفي به مصاف ذوبآهن اصفهان برود. در همين راستا خواندن تازهترين صحبتهاي وحيداميريخ­اليازلطفني­ست. فجرسپاســي را پشتسر گذاشتيد و نيمفصل با نايبقهرمان­يپرسپوليسب­هپايانرسيد.بهنظرت تيمشماانتظ­اراترابرآو­ردهكرد؟ به نظــرم بازيكنــان پرســپوليس هرگز كم نگذاشتند. من بعيد ميدانم در ليگ برتر تيمي باشــد كه تا نيمفصل فقط 20 درصد دريافتي داشته و اين وضعيت باوركردني نيست.

سيدجالل حسيني هم مشابه همين حرفها را زد و مدعي شد يك ريال هم پاداش نگرفتهاند. حقكامالباس­يدجاللاست.اوبهعنوانك­اپيتانتيمح­رفميزند. اين وضعيت در شأن تيم پرافتخار پرسپوليس نيست.

دربارهحذفا­زآسياهمپسا­زبازيبافجر­سپاسيحرفها­يي زدي.همهانتظارد­اشتندمقصرا­ناينماجراا­ستعفابدهند­اما... استعفا؟! حتي يك نفر هم بعد از حذف از آسيا عذرخواهي نكرد چه رســد به استعفا! هر كسي ميخواســت تقصيرات را گردن ديگري بيندازد و اين دردآور بود. حاال كه پرســپوليس از ليگ قهرمانان آسيا حذف شده. درست است؟ من يك سؤال دارم!

بفرماييد؟ آيا از همين االن كسي دنبال حل مشكالت دو باشگاه براي سال آينده است؟

از متن بازي پرسپوليس بعد از تســاوي نااميدكنند­ه مقابل پديده و از دست دادن2 امتياز حساس مقابل تيم آخر ليگ، در آخرين بازيخوددرن­يمفصلنخستد­رحاليبهمصا­ففجرسپاسي شيرازرفتكه­شبقبلازاين­بازيدچارتغ­ييراتمديري­تي شــد. پرسپوليس به 3 امتياز اين بازي خانگي نياز مبرمي داشت و براي ماندن در كورس قهرماني بايد فجر را شكست مــيداد. يحيي گلمحمدي براي اين بــازي، 2 تغيير در تركيب تيمش ايجاد كرد كه يكي از اين تغييرات اجباري بود. با توجه به مصدوميت شــديد عيسي آلكثير، مهدي عبدي جانشين اين بازيكن شد و در خط دفاعي هم شاهد

بازگشت سيدجالل حسيني به تركيب اصلي بوديم. پرسپوليس مطابق معمول بازيهاي گذشته بازي را تهاجمي شــروع كرد و مالكيــت بازي را در اختيار داشــت. با اين حال مهاجمان اين تيم نتوانستند در نيمه نخستازفرصت­هايگلزنياي­جادشدهاستف­ادهكنند.هرچه از بازي گذشــت، كار براي پرسپوليس كمي سخت شد و مدافعانودر­وازهبانفجر­سپاسيهماعت­مادبهنفسبا­التري پيدا كردند.

با شروع نيمه دوم، شدت حمالت پرسپوليس بيشتر شد و شاگردان يحيي از چپ و راست روي دروازه فجر توپ ميريختند. در نهايت هم يكي از اين ارسالها توسط ترابي مستقيماوار­ددروازهشدو­تكگلپيروزي­بخشپرسپولي­س به ثمر رســيد. ترابي كه بعد از چند بازي افت، به روزهاي

بعيد ميدانيم! مشكلهمينجا­ست.اينكههمهمش­كالتراميدا­ننداماكسي دنبال حل آن نيســت. من اميدوارم به خاطر هواداران هم كه شده به داد پرسپوليس برسند. تيم ما مشكالتي دارد كه كسي باور نميكند.

يحييگلمحمد­يهماشارهكر­دهبود.اززمينتمري­نبگيريد تا دريافتي كم ...و مشكالتتيمپ­رسپوليسخيل­يزياداست.تيميكه5سال­متوالي قهرمان ليگ برتر شده و امسال هم ميتواند اين قهرماني را تكرار كند اما هزار و يك مشكل جورواجور داريم.

قبولداريهو­ادارانپرسپ­وليسبهاينم­شكالتكارين­دارند ونتيجهميخو­اهند؟ هوادارپرسپ­وليسحقدارد­قهرمانيبخو­اهد.انتظاراتدر­تيمهاي بزرگ باالســت و مــا بازيكنان هم نهايت تالش خــود را انجام ميدهيم كه به اين انتظارات جامه عمل بپوشانيم.

در پايان نيمفصل اول چه قولي به هواداران ميدهيد؟ قول ميدهيم با تمام وجود در زمين بدويم و بجنگيم. ما بازيكنان پرسپوليسفق­طبهعشقهمين­طرفدارانبا­زيميكنيمود­وست داريم در همه مسابقات برنده شويم.

وحيداميريا­لبتهجزوباز­يكنانياستك­هنيازيبهقو­لدادن نداردودرهم­همسابقاتپر­سپوليسوتيم­مليواقعاتم­اموجودش را در زميــن ميگذارد. خيليها معتقدند تو با فداكاري در تيم باشگاهيئتو­حتيتيممليد­رهمهپستهاب­ازيكرديدرح­الي كه پســت اصليات هافبك چپ اســت. بــه همين خاطر فوتبالدوست­انوبهويژهط­رفدارانپرس­پوليسوحيدا­ميري را جور ديگري دوست دارند. من سرباز تيم ملي و پرسپوليس هستم. هميشه گفتهام و باز هم تكرار ميكنم هر جايي كه كادر فني بخواهد بازي ميكنم. تمام سعي و تالش من اين اســت كه رضايت مربيان و هواداران را جلب كنم. خوبش برگشــته، دوباره مثل فصل گذشــته و البته ليگ نوزدهم فرشته نجات پرسپوليس شد و براي تيمش گل 3 امتيازي زد. در روز تساوي سپاهان در اراك و برد استقالل در مسجدســليم­ان، پرسپوليس با 3 امتيازي كه به دست آورد، فاصله خودش را با صدر حفظ كرد و همچنان ميتواند به قهرماني در اين فصل اميدوار باشد.

شرحگل دقيقه :68 پاس در عرض ســيدجالل حسيني جلو كشيده به ترابي رسيد و ارسال مهدي از سمت چپ بدون اينكه به كسي برخورد كند، به صورت مستقيم وارد دروازه فجر شــد و تكگل 3 امتيازي پرسپوليس به ثبت رسيد. (پرسپوليس يك - فجرسپاسي صفر)

 ?? ??
 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran