KHABAR VARZESHI

دفاعاستقال­لبايدبيشتر­دقتکند

-

كاپيتان اسبق استقالل گفت: «استقالل بايدباهمين­روشيكهدرني­مفصلاولباز­ي كرد به ميدان برود و به انتقاداتي كه نسبت به بازي زيبا ميشــود، توجهي نكند.» كاپيتان باسابقه استقالل در گفتوگو با خبرورزشي، دليلقهرمان­ياستقاللدر­نيمفصلاولر­اصرف فعل خواستن از سوي تكتك اعضاي باشگاه دانسته و درباره شرايط اين تيم صحبتهايي انجام داد كه در ادامه ميخوانيد. بازياستقال­لمقابلنفتم­سجدسليمانر­اچطور ديديد؟ استقالل يك بازي برتر را به نمايش گذاشت. از هر نظر تيم برتر ميدان بود و توانست 3 گل بزند و ميتوانست به راحتي 3 گل ديگر هم بزند.

به نظر شما ضربه زبير نيكنفس گل شد؟ من در آن لحظه در تلويزيون متوجه نشدم ولي

بعدا كه تصاوير ميكس شده را كه ديدم، متوجه شدم توپ داخل دروازه فرود آمده و بعد به بيرون برگشته، از اين قبيل ضربات زياد زده ميشود. ولي ما باز هم لطمه نداشتن كمكداور ويديويي را خورديم. اگر اين بازي مساوي ميشــد و استقالل 2 امتياز از دست ميداد و بعد در هفته پايانــي با يك يا 2 امتياز اختــالف، قهرماني از دســت ميرفت،چهكسيجوابز­حمات اين بچهها را مــيداد؟ به نظر من خوب شد كه كنفدراسيون فوتبال آسيا نمايندههــ­اي ايران را حذف كرد تا مســئوالن فدراسيون به خودشان بيايند و الاقل يك مقدار در عمل هم اين فوتبال را حرفهاي كنند. حرف زدن خالي كه نشد كار.

از بازي استقالل راضي بوديد؟ بله. فقــط در اين بازي چون تيم كمي رو به باال بازي ميكرد، فاصله بيــن خط هافبك و دفاع كمي زياد شده بود. براي همين چند بار بازيكنان سرعتينفتفر­اركردندكهس­ياوشيزداني­انصافاً خــوب عمل كرد و توانســت كار را جمع كند. حســيني هم دو بار دروازه را نجــات داد ولي هميشهاينطو­رنيست.بهنظرمندفا­عاستقالل كه اينقدر كم گل خــورده و اصال نباخته، بايد مراقب اين مسائل باشد.

دوربرگشترا­چطورپيشبين­يميكنيد؟ به نظرم اســتقالل بايد با همين شــيوه در دور برگشت بازي كند چون اصطالحا ميگويند در دور برگشت دروازهها كوچكتر ميشود، بدنها تحليل مــيرود و امتيازات دســتنيافت­نيتر ميشــوند. به همين خاطر هر تيمي با شــيوه استقالل كار كند، موفق خواهد شد.

چقدر به قهرماني استقالل اميد داريد؟ تيميكهبااي­نشرايطدرصد­رجدولنيمفص­ل قرارميگيرد­وبههيچتيمي­نميبازد، نــه تنها روحيه خــودش را باال ميبرد بلكه روحيه حريفانش را هم ضعيف ميكند. شــك نكنيد در دور برگشت انگيزه حريفان استقالل براي پايين كشيدناينتي­مبيشترميشو­د. ولي وقتي آنها ميدانند روبهروي تيمي بازي ميكند كه گل نميخورد همين به آنها استرس ميدهد. استقالل بايد از اين ويژگي اســتفاده كند و بــا جمع كردن امتيازات بعد از سالها قهرماني را به هواداران هديه بدهد.

 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran