KHABAR VARZESHI

عباسعلي:قوليبابتمد­النميدهم

-

سال 2020 براي حميده عباسعلي خوشيمن نبود. بعــد از اينكه او زانويش رابه تيغ جراحان ســپرد، در بازگشت به تاتامي المپيك بار ديگر زانويش مصدوم شد. حاال مليپوش كاراته درگير درمان مصدوميتش استوبانظرپ­زشكانسهماه­ديگربهتاتا­ميبرميگردد: «تقريبا چهار مــاه و نيم از عمل زانويم ميگذرد و دو ماهي است كه كار وزنه و بدنسازي را شروع كرده و حاال هم تمرينات مربوط به قدرت بدنيام را انجام ميدهم. فعال تمرينات فني ندارم و با نظر پزشك معالجم سه ماه ديگر استارت ميزنم.»

عباسعلي معتقد است عدهاي از مسئوالن بعد از المپيك حمايتش نكردند: «قصد گاليه ندارم. اينكه زنگ بزني و حال كســي را بپرسي بد نيست. روزهاي اولكههمهچي­زداغاستهمه­حالتراميپر­سند امامهماينا­ستكهبعدشجو­يايحالتباش­ند كهتازهسختي­هايمصدوميت­شروعميشود.» او در ادامه تأكيد ميكند: «من اولين دختري بودم كه ســهميه المپيك را گرفتم و با يك اتفاق و بدشانسي دستم از مدال كوتاه ماند. اين موضوع بيشتر از هر كس خودم را اذيت كرد اما سعي كردم با آن كنار بيايم. بحثم اين است كه وقتي اولش از تو توقع مدالدارند،بعدشراهمبا­يد در نظــر بگيرنــد. مــن نميدانم كه كشورهاي ديگــر هــم بــا ورزشكارانش­ــان همين كار را ميكنند و آنها را رها ميكنند يا نه اما تا جايي كه ميدانم در كشــورهاي ديگر موقع آسيب بيشتر هوايورزشكا­ررادارندوا­زاوبهخوبيم­راقبتميكنن­د تا دوباره به ميادين برگردد.»

مليپــوش تيم ملــي كاراته ولي بابــت نتايج همتيميهايش در مســابقات قهرماني آسيا ناراحت است: «از آنجايي كه پتانسيلشان را ميدانم، از نتيجه مليپوشــان ناراحت شــدم چون وقتي ورزشكاري زندگــياش را بــراي حضور در اردوهــاي تيم ملي ميگذارد،خودشانتظار­نتيجهايدرخ­شاندارد،تيم ملي تا االن چنين نتيجهاي نگرفته بود. حاال هم مقصر اين نتايج، مليپوشان نيستند چون آنها هم مثل هر ورزشــكار ديگري فقط از دستورات سرمربي پيروي ميكنند. صددرصد هيچ مربياي دوست ندارد تيمشبدوننت­يجهبرگرددا­مايكسرياتف­اقات دســت ما نبوده و غير قابل پيشبيني است، و گرنه خوشقدم براي تيم ملي تالش كرد و اين تالش مثمرثمر بود و به دو سهميه ختم شدوحتيميتو­انستبهسهسه­ميههم برسد.»كاراتهكاتي­ممليحاالبه­دنبال بهتريننتيج­هدرهانگژوا­ست:«تمام تالشــم اين است كه به مسابقات پيــش رو عليالخصــو­ص بازيهــاي آســيايي هانگژو برســم، قولي بابت مدال نميدهــم امــا دنبال بهتريــن نتيجــه در تاتامي هانگژو هستم.»

 ?? ??
 ?? ??
 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran