KHABAR VARZESHI

اميدوارمسا­ل آیندهبهآسي­ا برگردیم

-

بخشي از تازهترين صحبتهاي وزير ورزش و جوانان در موردحذفتيم­هاياستقالل­وپرسپوليسر­اميخوانيم: «در حال حاضر اعتراض خود را به دادگاه رســيدگي &$6 دادهايم. نامهاي از فدراســيون فوتبال هم براي ارسال به $)& جهت رسيدگي به مشكل سرخابيها و تيمگلگهرته­يهوتنظيمشد­هاست.باتوجهبهاق­داماتي كه انجام شده، اگر اين رأي به هر دليلي اجرايي شود، رسالت و ارزش اين دو تيم از بين نخواهد رفت و با وجود هيئتمديره و مديران عامل قوي كه سرخابيها دارند، باز هم شاهد موفقيت استقالل و پرسپوليس در آسيا خواهيم بود.»

نوشــداور بعد از مرگ سهراب؛ حذف استقالل و پرسپوليس متوجه وزير ورزش و جوانان نيست چون اين حذف دســتاورد اتفاقاتي است كه بايد در گذشته صورت ميگرفت اما نگرفت با اينحال نميتوان با اين حذف، ساده برخورد كرد و گفت با اين حذف چيزي از ارزشهاي آبي و قرمز كم نخواهد شد. حذف تيمهاي استقالل و پرسپوليس از ليگ قهرمانان آسيا اصال اتفاق كوچكي نيســت. ليگ قهرمانان آسيا ويترين فوتبال باشگاهي در آسياســت. حضور در اين بازيها جدا از افتخاراتي كه ميتواند براي فوتبال باشگاهي به همراه داشته باشد، به درآمدزايي باشگاهها كمك ميكند و ميتواند منجر به لژيونر شدن بازيكنان ايراني شود.

اتفاقــا بايد حذف تيمهاي آبــي و قرمز از ليگ قهرمانان آســيا دردناك تلقي و واكاوي شود تا ديگر تكرار نگردد و حتي با مقصرين برخورد كرد اما در غير اين صورت شــك نكنيد اين اتفاق تكرار و تبديل به عادت ميشود.

آقــاي وزير، اين حذف دردناك بود و با اين حذف يك فرصت در بهترين شرايط از استقالل و پرسپوليس گرفته شد. اين حذف با هيچ ادلهاي قابل توجيه نيست و باور كنيد موجب تأثر تماشاگران دو تيم شده است. خب به نظرم بازي سختي بود چون فجر تيمي بود كه دوندگي بااليي داشت و خوب هم دفاع ميكرد. با اين حال خداراشــكر توانستيم از موقعيتمــا­ن اســتفاده كنيم و 3 امتيــاز اين ديــدار مهــم را بگيريم. اميدوارم در ادامه راه هم بتوانيم همين روند را ادامه دهيم و خودمان را به صدر جدول برسانيم.

پرسپوليس نتوانست قهرمان نيمفصل شود. چقدر اميدواريدر­پايانفصلقه­رمانليگشوي­د؟ خب هنوز بازيهــاي زيادي تا پايان فصل مانده و قهرماني نيمفصل اهميت زيــادي ندارد. ما همه خــب واقعاً شــرايط باشــگاه پرسپوليس خوب نيست.5 سال قهرمان ليگ شــديم و در اين فصل هم تنهــا 3 امتياز با صدر جــدول فاصله داريــم ولي هيچ پاداشي نگرفتيم. تا االن هم فقط ۰2 درصد به ما پول دادند و اين شرايط اصال در شأن باشگاهي به اين بزرگي نيست كه در سالهاي اخير كلي جام به دست آورده است.

فكر ميكني با آمدن مديرعامل جديد اوضاع بهتر شود؟ من به عنوان بازيكن نميتوانم درخصوص تغييرات

 ?? ??
 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran