KHABAR VARZESHI

براي اولين بازي درپـرسپـول­ـيس لحظهشماريم­يكنم

-

پرسپوليس با جذب سعيد صادقي حاال در جناح چپ ترافيك عجيبي دارد چراكه هم ترابي و اميري هستند، هم صادقي. ضمن اينكه قرمزها در پســت دفاع چپ محمدمهدي احمدي را هم از نفت مسجدســليم­ان خريدهاند كه گفته ميشود بازيكن آيندهداري است. در خطدفاعودرو­ندروازههمخ­ريدهايخوبي­انجامشده اما هنوز در خط حمله اتفاق خاصي را شاهد نبودهايم و حتي حامد پاكدل جدا شده است. در روزهاي گذشته بحث حضور نفراتي چون گادوين منشــا و كاسيانو در پرســپوليس داغ شد اما باشــگاه هنوز با آنها به توافق نرســيده اســت. پرســپوليس تا امروز حدود هشت مليپوش دارد كه حتي تعداد آنها ميتواند بيشتر هم حدود22 هزار نفر در نظرسنجي سايت خبرورزشي و در مورد حضور ســعيد صادقي در پرســپوليس شركت كردند. از اين ميان نظر حدود 61 درصد از مخاطبان خبرورزشــي اين بود كه پرسپوليس با توجه به جذب ســعيد صادقــي برنده فصل نقل و انتقاالت شــده و حدود 9۳ درصد هم مخالف اين مسئله بودند. شــما همچنان ميتوانيد با ورود به سايت خبرورزشي در نظرسنجيها شركت كنيد.

تميروف فصل گذشته نشان داد بازيكن بدي نيست اما گلزننيست.پرسپوليسبر­اياينكهنتي­جهبگيردوثم­ره حضور اين همه هافبك طراح و پاســور را ببيند، حتماً بايديكمهاج­مششدانگوچه­ارچوبشناسر­اجذب كند. كسي كه مثل فرشاد پيوس يا مهدي طارمي از هر دو فرصت حداقل يكي را گل كند و زحمات بقيه را به ثمر بنشاند. با اين همه هافبك خالق و پاسور، آقاي گل شــدن در پرسپوليس مثل آب خوردن است و چه بسا همينمهديعب­ديهمبتواند­آقايگلشودو­ليمسلماً يحيي بايد يكي، دو مهاجم خوب ديگر هم بگيرد تا با تيمي كاملتر و باالنستر قدم به ليگ بيســت و دوم بگذارد.

بدون شك سعيد صادقي يكي از بهترينهاي اين فصل ليگ برتر بوده است. وينگر تكنيكي گلگهر در اين فصل بهترين بازيكن تيمش بوده و آمار7 گل و 14 پاس گل را از خودش به ثبت رســانده است. ســعيد در تابستان گذشــته مورد توجه تيمهاي مطرحي چون پرسپوليس و استقالل قرار داشت و حتيچندبارب­ااستقالليه­امذاكرهكرد­امادرنهايت باپيشنهادم­اليبهترازس­ويگلگهريها­مواجهشد و در اين تيم ماند. صادقي كه در پايان فصل بازيكن آزاد شد، با پيشنهادات مختلفي مواجه شد و هر دو تيم پرسپوليس و استقالل هم به دنبال خريد اين بازيكن بودند. موضوعي كه حواشي مختلفي ايجاد كرد و حتي مديران استقالل طي روزهاي گذشته و بعدازاينكه­متوجهشدند،سعيدپرسپول­يسيخواهد شد، عليه اين بازيكن مليپوش مصاحبه كردند و او را يك بازيكن معمولــي خواندند. صادقي كه قبال شاگرديحييگ­لمحمديبوده،بهشدتبرايف­صل آينده مورد توجه پرســپوليس قرار داشت و بعد از بازگشت صادقي از اردوي تيم ملي مذاكرات جدي هم بين طرفين انجام شد. در نهايت هم پرسپوليس موفقشدستار­هنقلوانتقا­التراجذبكن­د.باوجود عالقه استقالل، ســعيد در نهايت تصميم گرفت پرسپوليسي شــود و بعد از انجام مذاكرات نهايي خارج از باشگاه پرسپوليس، راهي ساختمان باشگاه شــد و قراردادش را امضا كرد. بعد از پرسپوليسي شــدن صادقي، با اين بازيكن تماس گرفتيم تا در خصوص حواشــي اخير و البته عقد قرارداد با تيم جديدش گفتوگويي انجام دهيم.

صادقي در خصوص بستن قرارداد با پرسپوليسگف­ت:خيليخوشحال­مكه توانســتم به تيمي ملحق شوم كه دوستشدارم.اميدوارمهم­هدركنار هم فصــل فوقالعــاد­هاي را براي هواداران پرســپوليس رقم بزنيم و بتوانيم نتايج خوبي بگيريم. بيصبرانه منتظر بازي براي پرسپوليس آن هم مقابل هواداران هستم و اميدوارم بتوانم مهره مفيدي براي تيم بزرگ پرسپوليس باشم.

صادقي در خصوص اينكه چرا روند مذاكرات با پرســپوليس طول كشيد؟ گفت: بعد از اتمام ليگ من راهي اردوي تيم ملي شدم و با تيم به قطر رفتم. بعد از آن هم چند روزي را كنار خانوادهام بودم و بعد

 ?? ??
 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran