KHABAR VARZESHI

پرسپوليس‌با‌ديدن‌جا‌مجهان ‌ي‌از‌دربي‌وحشت‌دارد

-

محمد نوري، بازيكن قديمي اســتقالل در گفتوگو با خبر ورزشي، درباره عملكرد استقالليها­ي تيم ملي در جام جهاني اظهار داشت: «خوشبختانه استقالليها­ي تيم ملي در جام جهاني هواداران و مجموعه آبي ايران را روسپيد كردند. سيدحسين حســيني در بازي با ولز يكتنه جلوي بهترين بازيكنان اروپايي ايستاد. او هم در نيمه اول و هم در اواخر بازي ناجي دروازه تيم ملي ايران بود تا در جام جهاني بدرخشد.»

وي ادامه داد: «اگر يكي از آن توپها در نيمه اول يا دوم گل ميشــد، معلوم نبود نتيجه چه ميشــود اما حسيني با رشادت و هوشياري كارش را كرد و توانست تيم را در جام نگه دارد.»

بازيكن قديمي اســتقالل درباره روزبه چشمي و عملكردش در بازي مقابل ولز گفت: «خوشبختانه ديگر استقالليحا­ضردرتركيبت­يممليهمباع­ثسربلندي باشگاه استقالل شد. گلي كه روزبه زد، زمينه پيروزي ايــران را فراهم كرد تا تيم ولز حمله كند و دومي را هم بخورد.»

نوري ادامه داد: «شوتي كه روزبه چشمي به دروازه ولز زد واقعا شــوت نبود، آرپيجــي بود. او بايد يكي از هميــن آرپيجيها را براي دربي هــم كنار بگذارد تا پرسپوليس متوجه شــود قرار است با چه تيمي بازي كند.»

بازيكن اســبق استقالل درباره شــرايط دربي و وضعيت اين روزهاي بازيكنان اســتقالل در تمرينات توضيحداد:«خوشبختانهب­ازيكنانباآ­رامشوتحتنظ­ر كادر فني در حال ســپري كردن تمرينات خودشــان هســتند و از حاال ميدانند بازي دربي را برنده خواهند

شد.بااينشرايط­خوبيكهاستق­الليهادارن­د،قطعايك باخت ســنگين با اختالف چنــد گل در انتظار پرسپوليساس­ت.»

وي افزود: «پرسپوليسيه­ا همين كــه ميبينند اســتقالل دروازهبان و بازيكنان مليپوشــش تا چه اندازه آمــاده هســتند، وحشــت دارند با استقالل رودررو شــوند. اين دربي ۶ امتيازي اســت و اســتقالل ميداند با پيروزي در اين بازي چطور عزمش را براي قهرماني جذب كند.»

نوريهمچنين­دربارهشراي­طماليباشگا­هاستقالل گفت: «متأسفانه ته حســابهاي باشگاه را هم جارو كردند و رفتند! هيــچ پولي براي فتــحا...زاده و كادر

مديريتي بعد از خودشان نگذاشتند. حاال هم كه۰۲ روز ديگر دربي اســت، چشــم برهم بزنيم مســابقه با پرسپوليس از راه ميرسد. اميدوارم در اين فاصله به فتحا...زاده و باشــگاه استقالل كمك شود.»

وي يادآور شد: «آقاي آجورلو آن زمان كه تازه آمده بود يك جلســه با پيشكسوتانگ­ذاشتوگفتمي­خواهد آنها را دور هــم جمع كند اما بعد از آن هرچه بــا او صحبت كرديم تا قرار مالقات بگذاريم يا تماس گرفتيم، ميگفت وقت ندارم. ولي جالب بــود كه براي دوســتان و رفقاي خودش، همچنين كارمنداني كه به باشگاه آورده بود، هميشه وقت داشت.»

ته‌حساب‌ استقالل‌را‌ جارو‌كردند‌و‌

رفتند

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran