KHABAR VARZESHI

چلسي به دنبال مهدي

-

مهــدي طارمي كه در تيم پورتو و تيم ملي فوتبال ايران نشان داده كه مهاجمي سطح باالست،ممكناستدرپ­نجرهنقلوان­تقاالت زمستاني پيش رو سر از ليگ برتر انگليس درآورد، اين در حالي است كه چند باشگاه اروپايي وضعيت او را به دقت زيرنظر دارند. دين جونز خبرنگار انگليسي و كارشناس نقلوانتقاا­لت فوتبال انگليس اعتقاد دارد چلسي ممكن اســت در پنجره زمستاتي نقلوانتقاا­لت ســراغ جذب مهاجم ايراني پورتو برود. آبيپوشان لندني در گذشته به اين بازيكن 30 ساله عالقه نشان دادهاند و فرم فوقالعادها­ش در رده باشگاهي و ملي ممكناستدرن­هايتاورابه­استمفوردبر­يج سوق دهد.

در مــاه آگوســت، نشــريه پرتغالي »$%ROD« مدعي شده بود چلسي در حال آمادهسازي خود براي ارائه پيشنهاد لحظه آخري و با ارزش 22 ميليون پوند به پورتو براي جذب طارمي اســت، چون به دنبال تقويت خط حمله ضعيف خود است. با اين حال، در نهايت پيشنهاد رسمي از سوي اين

باشــگاه لندني به پورتو نشد و اين مهاجم ايراني به ارائه بازيهاي تأثيرگذارش در اين تيمادامهدا­د.طارميفرمخو­بباشگاهياش را به بازيهاي رده ملي نيز رساند و در ديدار اول تيــم ملي ايران در گروه % جام جهاني 2022 قطــر و در شكســت 2-6 مقابــل انگليس، دو گل به ثمر رســاند و در برتري -2 صفر تيــم ملي مقابل ولــز در همين رقابتها نيز يك پاس گل داد و همين نظر باشگاههايي همچون التزيو و ميالن را به او جلب كرده است.

دينجونزخبر­نگارانگليس­يدرگفتوگو با سايت انگليسي «گيو مي اسپورت» گفت: طارمي واقعــا از دوران حضورش در پرتغال لذت ميبرد و در آنجا در حال پيشرفت است. بنابراين، من فكر ميكنم بايد در نظر بگيريم كه بايد باشگاه مناسبي باشد كه دقيقا برنامه درستي براي او داشته باشد، چون ميدانم كه او واقعا از حضور در پورتو لذت ميبرد. تاكنون من التزيو، ميالن و منچستريونا­يتد را ديدهام كه بحث عالقهمنديش­ان به جذب طارمي مطرح شده است، بنابراين ميتوانيد ببينيد كه وجهه او در حال بهتر شــدن است. اصال تعجــب نميكنم اگر ببينيم كــه بهزودي باشگاههايي مانند چلســي نيز با او مرتبط ميشوند. بنابراين بله، قطعا ژانويه پيش رو زماني است كه طارمي قرار است شگفتزده شــود. طارمي كه از سال 2020 در عضويت باشگاه پورتوست و قرارداد فعلياش در پايان ماه ژوئن4202 با اين باشگاه پرتغالي منقضي ميشود، تاكنون در 115 بازي براي پورتو به ميدان رفته و آمار 62 گل زده و 43 پاس گل را از خود برجاي گذاشته است.

 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran