KHABAR VARZESHI

سجادي:دوستداريمك­يروشبماند

-

وزير ورزش و جوانان گفت با ادامه حضور كارلــوس كیروش در تيم ملــي فوتبال ايران موافق اســت. حميد ســجادي در پاسخ به اين ســؤال كه آيا از عملكرد تيم ملي راضي بوده است؟ گفت: الحمدهلل. االن بايد خستهنباشيد بگوييم و به بهتريــن اتفاقاتي فكــر كنيم كه ميتوانيم در جام ملتهاي آســيا رقم بزنيم. بــراي تيم ملي آرزوي موفقيت ميكنيم. بايد به اعضاي تيم خستهنباشيد بگوييم و انرژي مثبت و روحيه بدهيم. خود بچهها از همه بيشتر ناراحتند كه واقعا در بازي بــا آمريكا مخصوصا گلي كه خوردند، در مسير پرواز از افسوس و ناراحتي كه داشتند برايم تعريف ميكردنــد و گل ناباورانــ­هاي كه خودشان برايم تشريح ميكردند و ميگفتند يكي دو ثانيه غفلت شد.

ســجادي در واكنش به اين سؤال كه بعد از شكست سنگين مقابــل انگليس و بــرد برابر ولز، خيلياميدوج­ودداشتكهتي­مدر ديدار با آمريكا براي برد به ميدان برود، گفت: كادر فني و بچهها نيز

هميــن انتظار را داشــتند ولي فوتبالاست.تيمقطرهمبه­عنوان ميزبان حذف شد. ورزش و فوتبال همين اســت. به هر حال بايد از تجارب آن استفاده كرد.

وزير ورزش در پاسخ به اين ســؤال كه موافق تــداوم حضور كیروش اســت يا خيــر؟ اظهار داشت: ما در وزارت ورزش بله. ما ممنون زحماتش هســتيم. من مفصل با كیروش صحبتهاي زيادي داشــتم اما نه در رابطه با كارهــاي تخصصيشــان. در خصوص بحــث تخصصي من و همكارانــم هيــچگاه در هيــچ فدراسيوني در مسائل فني ورود نميكنيم. مــا وظايف نظارتي را انجام ميدهيم اما در موارد فني و حتي انتخاب كادر فني هيچگاه دخالتي نداشتيم. با اين وجود اگر نظر مــا را بخواهنــد، حتما نظر مثبت و حمايتيمان است.

سجادي در اين باره ادامه داد: او فرصت كمي در اختيار داشت. در دوره قبل جام جهاني و اردوي آخر تيــم به مدت 25 روز در اختيارش

بود اما در ايــن دوره ‪6 5،‬ روز آخر. ميتوانستيم بازيهاي تداركاتي بيشتر و بهتري داشته باشيم و بايد برايبرنامه­هايبعديدرد­ستوركار باشد. تمام اميدمان دورخيز خوب و ورود برنامهمحــ­ور بــراي جام ملتهاســت. انشــاءا... همراه با فدراسيون به سازمان ليگ كمك كنيم تــا ليگ پرمحتــوا و خوبي داشته باشــيم و خروجي ليگ در خدمت تيم ملي باشد.

سجادي گفت: هر جام جهاني كه برگزار ميشود، از تحوالت و نگاه جديد به فوتبال رونمايي ميشود و استاندارده­ا تفاوت ميكند. چيزي كه بايد ميديدم، قسمت شد. به هر حال نگاهم مديريتي اســت. سعي كردمتجربهو­اتفاقاتجدي­دراببينم. انشــاءا... نگاه جديد را در ورزش جاري كنيم و به اميد خدا بيشتر از گذشته بايد به فوتبال برسيم. شما ديديد كه با برد ولــز، چقدر مردم خوشحال شدند و كشور تحت تأثير قرار گرفت. اين از خوبيهاي فوتبال است. اين فوتبال با ويژگيهايش را بايد با نگاه ديگري ببينيم.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran