KHABAR VARZESHI

باشگاه پاس و آقاي قاليباف

-

محمدباقر قاليباف كه به باشگاه پاس از بنيان رسيدگي كرد و اين تيــم را تا دوقدمي قهرماني ليگ آســيا پيــش بــرد و بــا كمك همکارانــش- فرهــاد يعقوبي، آجورلو، شاهرخي و بقيه- پاس را به قدرتــي در حد اســتقالل و پرســپوليس بدل كرد، در مقام رئيس قوه مقننه، به تيم فوتبال باختش را و حذفش را تبريك گفته است! با تشکر و اظهار امتنان از اينابداعنت­يجهزابهاست­قبالكالمبه­جتاثر ايشان رفته و پرسش مينمايم كه: باشگاه پاس كه به آن قدرت و قوت در رأس فوتبال ايران ميدرخشيد، چرا يكباره در عمل به دســته پاييــن نزول كــرد تــا كارخانه بازيکنسازي پاس تعطيل شود!

ازجنابقالي­بافكهدستيت­وانادارددر امــور كالن شــهري اعم از شهرســازي، پلســازي، آزادراه و شاهراهسازي، تقاضا ميشوديكبرر­سيپيرامونت­عطيلوحذف شدنتيمهايپ­اسوشهرباني،دارايي،هما، گارد،راهآهن،بانكملي،شاهينو...بهعمل آيد تا بلکه دستور قانوني الزم صادر شود و اين تيمهــا و بقيه تيمهاي تهراني صاحب حق فعاليت شــوند! مهمتر از ارسال پيام تبريك براي تيم ملي، رفع موانع قانوني از سر راه بهترين باشگاهها نظير تيم كشاورز و تيم بانك تجارت است!

دعواي زيور و كشور دعوايزيورو­كشوردوباره­بهراهافتاد­هاست! كارلــوس كيروش كه راه بر ســر زبانها افتادن را خوب بلد است، خودش با هوش بديهانهوكا­ربلديذاتيا­شهمخداحافظ­ي نموده و هم براي تجديــد ديدار، رندانه و زرنگانه، در حال اســتفاده از آب گلآلود است و خودش را مستعفي ميداند و اينکه از كار كــردن بــا تيم ملي ايــران كمال ممنونيت را دارد.

اما ميروم! بهمديرانلب­ريزازدرايت­وسرشارازاي­دههاي تکرارناپذي­ر، يادآور ميشويم شما بهجاي موافقتباخد­احافظيواست­عفايكيروش،

همين ســناريوي مربوط بــه جام جهاني ۲۲۰۲ قطر را يكبار ديگر تکرار كنيد! حتي ميتوان با كيروش، قراردادي منعقد كرد كه هر سال و هر 4 سال يكبار با اردويهاي مينياردو، دمــار از روزگار هرچه فوتبال فکورانه و هدفمند و تاكتيکي است، درآورد! كــيروش- كه مــا ميبينيم و هســت و انعطافپذير­تر هم ميشود- به حکم قرائن و شــهودات دايرههــاي ديدني، جورهاي ديگري هم با فدراسيون ما، قرارداد خواهد بســت و از بابت پولي كه ميگيرد، دعاگو خواهد بود.

انتخاب آقاي تاج از مژدهاي كــه گل از گل صورت فوتبال ايران ميشــکفد و نويد رســيدن ايام خجســته و نوروزهاي ديگري را هم به گوش فلك مثل صور اســرافيل به صدا درميآورد، اين است:

...آقاي مهدي تاج، دست بهكار شده و ارادهاش را به عزم بدل كرده كه در آسيا مقام منيع معاون آســيايي $)& را براي خويش حفــظ كند! فوتبــال ايراني را با نتيجههاي ديگري، مثل نتيجههاي اخير فوتبــال در جام جهاني سربهســر كند و ممکن سازد! آري آقاي تاج درصدد است و ميتواند معاون شيخســلمان بحريني بماند! چهارستون اركان فوتبال در حال لرزيدن است!

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran