KHABAR VARZESHI

ليگقهرمانا­نرادراردوی­دبيتمرينمي­كنيم

نكونام:هنوزنميدان­یمپاتوسيکج­است

-

جواد نکونام، سرمربي تيم فوالد خوزستان در گفتوگو با يکي از رسانههاي اماراتي درخصوص آمادگي فوالد اظهار داشت: «پس از شــرايط و برنامهاي كه در اهواز داشتيم،توانستيمبه­اردويامارا­تبياييم.ازبرنامهري­زي قبلي خود بــه دليل اتفاقاتي كه افتاد، يك هفته عقب هستيم كه دوست ندارم اين مسائل را باز و در موردش صحبت كنم. دو بازي دوســتانه و يکي، دو جلســه از تمريناتمان را از دست داديم و نتوانستيم خيلي خوب برنامهمان را جلو ببريم.»

ســرمربي فوالد ادامه داد: «ســه، چهــار نفر از بازيکنانما­ن را نتوانســتي­م با خودمان داشته باشيم. اشــکان دژاگه مشکل خروج داشت، همچنين شهاب گــردان و وريا غفوري و البته آياندا پاتوســي كه هنوز نميدانيمكج­است،بهتيماضافه­نشدهاند.مجيدعلياري ووحيدحيدري­همصدومهستن­د.همچنينمحمد­آبشك را به دليل مصدوميت از دست داديم و مجبور شديم او را تعويض كنيم. شرايط ما خوب نبوده و اميدواريم در روزهاي آتي بهتر شود و بتوانيم با اضافه شدن غايبان،

با نفرات كاملتر تمرين كنيم.»

وي گفت: «در طول اردو و مسابقات دوستانه، شما اين هدف را داريد كه در شــرايط مسابقه رسمي قرار بگيريدوبرا­يآيندهبرنا­مهريزيكنيد­كهايننکتهم­همي براي ماست و قطعا در بازي بعد و بازي آخر دوستانه تيم ما بهتر خواهد شد. ما دو بازي دوستانه را قبل از اين اردو از دســت داديم و بدون آمادگي به اينجا آمديم. قطعاً اردوي خوبي بــراي ما خواهد بود و بهترين عملکرد را خواهيم داشــت و منفعت اين مسابقات دوستانه و اين اردورادرلي­گبرترخواهي­مديد.سعيكرديمهم­اهنگي مسابقات دوستانه به گونهاي باشد كه هر۳ يا4 روز مانند مسابقاتليگ­قهرمانانآس­يابهميدانب­رويم.اينمسئله براي اين است كه بازيکنان ما اين ذهنيت را پيدا كنند كه بايد در ليگ قهرمانان آســيا با اين زمانبندي بازي كنند. با توجه به مســابقاتي كه در منطقه غرب آسيا درپيش داريم، سعي كرديم با تيمهاي كشورهاي حوزه خليج فارس ديدارهاي دوســتانه داشته باشيم و براي ليگ آماده شويم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran