KHABAR VARZESHI

استقالل پول ندارد، تا دو هفته ديگر ۰۰2 ميليارد هم بايد بدهد

-

است چون حرفهاي ديگري به من زده بودند. وقتي قرار شد بيايم، گفتند ۰۰۳ ميليارد تومان پول در حســاب باشــگاه موجود است و شــرايط از بابت اسپانسر تيم هم مناسباستبه­همينخاطروق­تي مديرعامل شدم ســريع به مدير مالي باشــگاه دســتور دادم ۰۵ ميليارد تومان از مبلغ موجود در حساب باشگاه را براي استراماچون­ي حواله كنــد تــا پرونده بســته شــود اما ايشــان بــه من گفت: با كدام پول؟ گفتــم مگــر ۰۰۳ ميليارد تومان در حساب نداريم؟ گفت: نــه! آنجا بود كه متوجه شــدم يك ريــال پول در حساب نداريم! حتي شايد برايتان عجيب باشد كه بگويم يكــي از اعضــاي هيئت مد يــر ه باشگاه استقالل نيز قبــل از اينكه مديرعامل شوم به خود من گفت تو بيا، ما ۰۰۳ ميليارد تومان پول داريم اما حاال مشــخص شده كه چنين چيزي نيست.

جــدا از اينكــه ۰۰۳ ميليارد گفته شــده را نداريم تــازه من فهميدهام كه ۰۵۱ ميليارد تومان

هم وام گرفتهاند و بايد ماهي شش ميلياردتوم­انقسطآنراب­پردازيم، اقساطي كه دو ماه آن عقب افتاده و االن ۲۱ ميليــارد تومان بدهي بانكي داريم و اگر يك ماه ديگر هم اينقسطعقبب­يفتدآنگاهب­ايديك مبلغ جداگانه هم به عنوان جريمه بپردازيم و اين يعني دردســري بزرگتر. خيلي راحت بگويم تا دو هفته ديگر بايد۰۰۲ ميليارد تومان پول جمع كنيم در غير اين صورت ماجراهايي شبيه به استراماچون­ي دوباره تكرار خواهد شد.

به من گفتنــد در حدود ۰۴ درصــد از مبالغ قرارداد اين فصل بازيكنان را پرداخت كردهايم ولي وقتيحكمگرف­تموسواركار­شدم، ديدم كه اصال چنين چيزي نيست و فقــط در حــدود ۹۱ درصد از قراردادها پرداخت شده است.

پرداخــت مطالباتي همچون پرونده استراماچون­ي كاري نيست كه به تنهايي از عهده من ساخته باشدوبايدس­ايرارگانها­همكمك كنند.همانطوركهد­رموردتسويه حساب با كالدرون كمك شد، در مورد پرونده استراماچون­ي هم بايد به استقالل كمك شود.

به دوستانمان در بورس گفتم به يك مدير ديگــر ۰۰۴ ميليارد تومان داديد تا خرج كند ولي حاال به من صــد ميليــارد تومان هم نميدهيد؟

 ?? ??
 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran