KHABAR VARZESHI

هدفمنکسبسه­ميهدربازيه­ايآسيايياس­ت

-

پيمان جان مليپوش سابق تيم وزنهبرداري ايران در رقابتهاي وزنهبرداري­بازيهايكشو­رهاي اسالمي كه چندي پيش در تركيه برگزار شد و به مدال نقره رسيد ولي از سوي سعيد عليحسيني سرمربي تيم ملي كشورمان براي شركت در رقابتهاي آسياييبحري­نوپيكارهاي­جهانيكلمبي­ا بهاردويتيم­مليدعوتنشد.اودراينبار­ه گفت: «با اينكه شركت در اين دو رويداد مهم را از دست دادم ولي تمام تالش خود راانجامخوا­همدادتانظر­كادرفنيتيم­ملي رابارديگرج­لبودرتركيب­تيمكشورمان قرار بگيرم و شانسم را براي شركت در بازيهاي المپيك پاريس امتحان كنم.»

او با اشاره به اينكه هيچ مشكلي با عليحسيني ندارد، ادامه داد: «نه من بلكه سرمربي تيم ملي نيز هيچ مشكلي با يكديگرندار­يم،زمانيكهارد­وهايتيمملي براي شركت در رقابتهاي آسيايي و جهاني داير شده بود من دچار مصدوميت از ناحيه كتف و زانو شده بودم به همين خاطر به تمرينات دعوت نشدم.»

مليپوش سابق همچنين ازآغاز تمريناتش پس از تزريق آمپول در ناحيه كتف و زانويش خبر داد: پس از اين تزريق به تازگي تمريناتم را شروع كردم. با توجه بهاينكهكاد­رفنيتيمملي­حضورپرقدرت در ليگ و رقابتهاي قهرماني ايران را مالك انتخاب وزنهبردارا­ن براي دعوت به اردوي تيم ملي اعالم كرده، تالش خواهم كرد بهترين وزنههاي خود را در ليگ بزنم تا بتوانم بار ديگر به اردوي تيم ملي دعوت

شوم. وزنهبرداري كه به عضويت تيم ملي براي شركت در رقابتهاي آسيايي كرهجنوبيدر­آيدمطمئناش­انسبيشتري براي حضور دوباره در تيم ملي و اين بار شركت در بازيهاي آسيايي هانگژو خواهد داشت. به همين خاطر اولويت من اكنونپوشيد­ندوبندهتيم­كشورمانبرا­ي شركت در رقابتهاي آسيايي است.

او كه جايش را در تيم ملي به مهدي كرمي مليپوش دسته 109 كيلوگرم داده است از اين وزنهبردار به خوبي ياد كرد: «كرمي از جمله وزنهبردارا­ن خوب ايران است كه من براي او و ديگر مليپوشان جهاني آرزوي موفقيت دارم. آنها مطمئناً بهترينهاي اين رشته ورزشي هستند و اين شانس را دارند كه در رقابتهاي جهاني كلمبيا نتايج خوبي گيرند و به سهميهالمپي­كبرسند.»

جان كه در فصل جديد ليگ ايران عضو تيم سايپاست درباره اين تيم گفت: «پس از سالها تيمداري در ليگ وزنهبرداري با توجه به حضور حسين توكلي در رأس كادر فني تيم سايپا و وزنهبردارا­ني كه به عضويت آن درآمدهاند اميدوارمبت­وانيمبهنتا­يجخوبيدستپ­يدا كنيم. با توجه به نتايج خوبي كه در هفته اول ليگ به دست آورديم براي كسب قهرماني رقابت سختي با تيمهاي ذوبآهن و مليحفاري اهواز خواهيم داشت.»

 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran