KHABAR VARZESHI

جاللي بهترین بازیکن ایران در جام جهاني بود

-

مربي اســبق تیم ملي گفت: «اگر بخواهیم با این کیروشودارو­دستهمهديتا­جسراغجاممل­تها برویم، آنجــا هم در همان مرحلــه گروهي اوت ميشویم.» اصغر شرفي، بازیکن و مربي اسبق تیم ملي فوتبال کشورمان در گفتوگو با خبرورزشي، درباره عملکرد تیم ملــي در جام جهاني و ابقاي سرمربيتیمم­لياظهاراتي­رامطرحکرد. نظرتان‌در‌رابطه‌با‌عملكرد‌كارلوس‌ك ‌يروش‌در‌ جا ‌مجهان ‌ي‌چيست؟ آن زمــان که من در جام جهاني حضور داشــتم، کارلوس کيروش در فوتبال کارهاي نبود. متأسفانه عملکرد تیم ملي در جام جهاني آن چیزي نبود که انتظارداشت­یم.

به‌نظر‌شــما‌در‌جام‌مل ‌تهاي‌آسيا‌م ‌يتوانيم‌با‌ تي ‌مهایي‌مثل‌ژاپن،‌كر ‌هجنوبي‌و‌اســتراليا‌رقابت‌ كنيم؟ به هیچوجه! ژاپن که به طور کلي از آســیا جدا شد. عربستان هم در حال جدا شدن است. کرهجنوبي و استرالیا هم که جاي خودشان را دارند. خدا ميداند اگر با این وضعیت به جام ملتهاي آسیا برویم، آنجا چه بالیي سر ما ميآورند.

بيشتر‌در‌ای ‌نباره‌توضيح‌م ‌يدهيد؟ متأسفانهتع­داديازبازی­کناندراینج­امجهانيدیگ­ر اینقدر سنشــان زیاد بود که بــه درد این رقابتها نميخوردنــ­د. شــادابي و جنب و جــوش کافي را نداشتند. با این وضعیت و نفراتي که کيروش براي تیم ملي انتخاب کرده بود، به جایي نميرسیم.

اینكه‌مهدي‌تاج‌گفتهب‌ودب‌ا‌ك ‌یروش‌در‌جام‌جهاني‌‌ نتایجب‌هتري‌م ‌يگيریم‌و‌كمتر‌گل‌م ‌يخوریم‌را‌چطور‌ تحليل‌م ‌يكنيد؟ این حرفها را واقعا باید در تاریخ نوشــت تا براي آیندگان عبرت شــود! چه کسي تا به حال چنین ادعایي کرده که فالن مربي را ميآوریم تا کمتر گل بخوریم؟ همه ميرونــد مربي میآورند که موفق شــوند، ما مربي آوردهایم که کمتر بخوریم! خندهدار است!

فكر‌م ‌يكنيد‌ك ‌یروش‌باعث‌شد‌ما‌ صعودن‌كنيم؟ خوبي دارد. اگر تحت کنترل باشد و قدر خودش را بداند، ميتواند به جاهاي بهتري برسد. کالس فوتبالش در سطح جهاني بود. در‌رابطهب‌ا‌پله‌و‌اینكه‌گفته‌م ‌يشود‌اسطوره‌فوتبال‌ جهان‌در‌حال‌آسماني‌شدن‌است،‌چه‌صحبتي‌

دارید؟

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran