KHABAR VARZESHI

قهرمانجامب­ينقارهايبه­برزيلدعوتش­د

-

با اعالم علي نادري، ســرمربي تیم ملي فوتبال ساحلي ايران اين تیم بــراي برپايــي اردوي تدارکاتي و همچنین انجام بازي دوســتانه به برزيل دعوت شد. تیم ملي فوتبال ســاحلي بعد از شكست برزيل در بازي نهايي و قهرماني در جام بین قارهاي که هر سال با حضور 8 تیم مطرح دنیا در دبي برگزار ميشود، تمرينات آمادهســاز­ي خود را در قشم آغاز کرده است. اين بار هدف تیم ملي حضور در تايلند و شرکت در مسابقات مقدماتي جام جهاني است. نادري، در خصوص اين اردو به بخش رسانهاي تیم گفت: بعد از مسابقات بین قارهاي2202 که تیم در شرايط بسیار خوبي قرار داشت و قهرمان شــد، اين اولین اردوي آمادهســاز­ي ما بــراي حضور در

مســابقات مقدماتي جام جهاني تايلند است. تعدادي بازيكن جوان درايناردود­عوتکرديمتا­باشرايط تیم ملي آشنا شده و در آينده از آنها استفاده شود. شرايط نسبتا خوبي در جزيره قشم است و اردوي خوبي را برگزار ميکنیــم. بايد اردوهاي بعــدي را برگزار کنیم و با آمادگي صد درصد به مســابقات مقدماتي جام جهاني اعزام شويم.

وي همچنیــن در مــورد برنامههاي آتي تیم گفت: برنامهاي را تدوين کرده و به کمیته فوتبال ساحلي ارائه داديم، کمیته نیز قول داده است که شرايط را مهیا کرده و اردوها را برگــزار کند. ‪4 3،‬ اردوي داخلي و يــك اردوي خارجي در برزيلدرپیش­داريموپساز­آننیز رويــداد کیشگیمز بــراي اوايل اسفند ســال جاري در نظر گرفته شــده اســت. با توجه به اينكه در شرايطلیگنی­ستیم،بازيكنانهم­ه زير نظر هستند و استراحت مطلق ندارند تا با آمادگي کامل بتوانند در مسابقاتحاض­رشوند.گفتنياست چند بازيكن کــه تیم ملي فوتبال ساحلي را در مســابقات جام بین قارهايدردب­يهمراهيکرد­هبودند، از جمله ســعید پیرامون، محمد احمــدزاده، مصطفي کیاني ...و به اردوي آمادهسازي تیم ملي فوتبال ســاحلي در جزيره قشــم دعوت نشدهاند که علي نادري در مصاحبه خود اشارهای به اين موضوع نكرد و تنها به اين نكته اشــاره داشت که چنــد بازيكن جــوان را به اردوي آمادهســاز تیم دعوت کرده تا در آينده از آنها استفاده کند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran