KHABAR VARZESHI

تفاضلگلقهر­مانرامشخصم­يكند

-

هفته ششــم ليگ برتر فوتبال با پيروزي خاتون بم در ديدار حساس برابــر ســپاهان و درخشــش ســيرجانيه­ا در مصاف با ملوان دنبال شد تا با اين نتايج همچنان با تفاضلگلبهت­رنسبتبههمش­هري خود در صدر جدول ردهبندي قرار داشته باشد. حســاسترين بازي هفتــه را تيم خاتون بــم در خانه سپاهان به ســود خود تمام كرد. ديداري كه در ورزشــگاه صفائيه برگزار شــد و بميهــا در پايان با تكگل دقيقــه ۶8 زهرا قنبري از روي ضربه ايســتگاهي به پيروزي رسيدند. در اين مســابقه سمانه چهكندي از تيم خاتون بم و زهره كودايي از سپاهان با دريافت كارت زرد دوم از بــازي اخراج شــدند. بميها به اين 3 امتياز نياز مبرمي داشتند. رقابت نزديك با شهرداري سيرجان، كسب هر پيروزي را در همه بازيها براي خاتون بم، به يك وظيفه تبديل كرده است. به همين دليلاستكهش­اديخاتونبم­براي اين بــرد دوچندان اســت. آنها از يكسو تيم سوم جدول را شكست دادهاند و از ســوي ديگــر در روز پيروزي سيرجان، از كورس رقابت با هماســتاني عقــب نماندهاند. ســپاهان براي دومين بار در اين فصل شكســت خورد و اين بار هم اين اتفاق در خانه رخ داد. بازي در اصفهان برابر تيمهاي بزرگ، براي سپاهان يك امتياز نبوده است.

زهرا قنبري، گلزن تيم خاتون

بم بعد از كسب 3 امتياز اين رقابت ميگويد: «دو تيم خوب رودرروي هم صفآرايي كردند. بازي بسيار حساسي بود و هر دو تيم فوقالعاده ظاهــر شــدند. فكــر ميكنــم تماشــاگرا­ن اندكــي هــم كه به اســتاديوم آمده بودند، از اين بازي لذت بردند.»

او در ادامه با توجه به بردي كه بم به واسطه گلزني او به دست آورد، نيزبيانميك­ند:«هركسيگلبزن­د مســلما خوشحال اســت. چراكه توانســته ســهمي در برد تيمش داشته باشد. من هم به اين واسطه خوشــحالم و آن را تقديــم خانم جعفــري ميكنــم چراكــه روز تولدشان بود.»

زهرا قنبــري امــا از داوري صحبتي نميكند: «هيچ وقت در امور داوري دخالتي نميكنم چون اعتقاد دارم آنها نيز همانند بازيكن و مربيان ممكن است اشتباه كنند. از ســويي در اين بازي حســاس احتمــال اشــتباه باالســت و چالشهايي به وجود آمد.»

در مصــاف شــاگردان مريم جهان نجاتي و معصومه جهانچي كه به ميزباني شهرداري سيرجان برگزار شــد و دو تيم كه تا پيش از شروع اين بازي به ترتيب با 3۱ و 2۱ امتياز در رتبه اول و چهارم جدول قرار داشــتند به مصــاف يكديگر رفتند. در ايــن ديدار خيلي زود با دبل شبنم بهشت و افسانه چترنور و تــكگل مليــكا متولــي، تيم سيرجانيبان­تيجه۵-صفرازحريف خود پيش افتاد و گل سوم افسانه چترنور در دقيقه ۰۶ كار ملوانيهارا تمام كرد تا عليرغم جبران يكي از گلهاي خورده در دقيقه8۶ توسط فروغموري،اينشهرداري­سيرجان باشد كه با اختالف حريف خود را از پيشرو برميدارد. در ساير بازيها نيز تيمهاي پيكان البرز، پااليش گاز ايــالم و زارع باطري ســنندج صاحب برتري شدند.

 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran