KHABAR VARZESHI

سبكوزنهايت­يممليدرترك­يبمدعيانقه­رماني

-

مســابقات ليگ برتر كشــتي فرنگيجاميا­دگارامام(ره)بهروز پاياني رسيد. با برگزاري آخرين هفته ديدارهاي مرحله گروهي، تكليــف تيمهــاي راهيافته به مرحلــه نيمهنهايي و ضربدري مشخص شد تا مهياي برگزاري پيكارهاي حساس نيمهنهايي برايمعرفيت­يمهايصعودك­نندهبهفينا­ل و ردهبندي شــوند. براساس برنامه اعالم شده از سوي ســازمان ليگ، ديدارهاي ضربدريصبحج­معههفتهجار­يدرسالن شهداي هفتم تير تهران برگزار ميشود كه تيمهاي برنده راهي فينال ميشوند. پيكارهاي فينال و ردهبندي عصر جمعه انجام ميشود.

در خاتمــه ديدارهاي مرحله پاياني ديدارهاي گروهي و در گروه «الف» تيم

فوالد مباركــه ســپاهان در دور رفت و برگشــت با نتايج ۷-3 و 2-8 از سد تيم دانشگاه آزاد اســالمي قم گذشت و تيم سازين ســعيد انديمشك نيز دور رفت و برگشت مقابل شهرداري مسجدسليمان با نتايج ۷-3 و ۶-۴ به پيروزي رسيد. در پايانپيكار­هاياينمرحل­هوبراساسنت­ايج حاصلــه در مرحله گروهي، نهايتا دو تيم فوالد مباركه ســپاهان و دانشــگاه آزاد اســالمي قم به عنوان تيمهاي اول و دوم گروه «الف» به نيمهنهايي رفتند.

در خاتمه ديدارهاي گروه «ب» كه با شركت3 تيم برگزار شد نيز تيمهاي فوالد خوزســتان و مقاومت البرز بــه عنوان تيمهاي اول و دوم، جواز شــركت در روز پاياني پيكارهاي ليگ را به دست آوردند.

ديدارهــاي هفته پايانــي مرحله گروهي در گروه «ب» همچون هفتههاي قبل به صورت دورهاي برگزار شد كه تيم فوالد خورســتان در مرحله رفت با نتايج ۹-يك و۶-۴ به ترتيب از سد تيمهاي رعد پدافند ارتش و مقاومت البرز گذشــت. البرزيها نيز ۶-۴ رعد پدافند را شكست دادند. در دور برگشت نيز فوالد خوزستان با نتيجه مشابه 2-8 به ترتيب رعد پدافند و مقاومت البــرز را مغلوب كرد. مقاومت البرز نيز مجددا۶-۴ برابر رعد پدافند برنده شــد و در خاتمه فوالد و مقاومت از گروه «ب» راهي نيمهنهايي شدند.

بهاينترتيب­تيمهايفوال­دمباركه ســپاهان با مقاومــت البــرز و فوالد خوزســتان با دانشگاه آزاد اسالمي قم، ديدارهاي نيمهنهايي را برگزار ميكنند تا تيمهاي برنده در مســابقه فينال و بازندههاهم­درمسابقهرد­هبنديكشتي بگيرند. بهرغم اينكه اكثــر نامداران و بزرگان و افتخارآفري­نان كشتي فرنگي كشــورمان به دليــل كملطفي و عدم حمايت مناسب اسپانسرها و حاميان مالي و ميزان سرمايهگذار­ي نامناسب در اين رقابتها، از شركت در پيكارهاي امسال خودداري كرده و غايب هستند اما سبكوزنها و مدعيان دوبنده تيم ملي كشورمان در اوزان پايين مثل پويا دادمرز، پويا ناصرپور، ايمان محمدي، اميررضا دهبزرگي ...و در ليگ امســال كشتي گرفتند تا به همراه امير قاسمي منجزي،پژمانپشتام،مهديفالح،رضا خــدري ...و بر جذابيت و حساســيت پيكارهاي روز جمعه اضافه كنند.

 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran