KHABAR VARZESHI

هبان توزيع

-

این تیم دیگر تیم ملی نیست. تیم یوگی و دوستان است.

مصطفی سرفرازی (اراک) فوتبال ملی ما، هرگز روح ترقی و پیشــرفت را به خود نخواهد دید تا زمانی که مربی بازیکن سفارشی را دعوت کند یا بازیکن در انتخاب مربی نقش داشته باشد. یکمربیششدا­نگوکارکشته­بامعدلسنی5­2سالبهترمی­تواندنتیجه­بگیرد تا با سن باالی 03سال. فوتبال ما از پایه هم دچار مشکالتی از قبیل عدم امکانات سختافزاری و نرمافزاری، نبود مربی مناسب و عدم دقت در انتخاب بازیکن است. در جام جهانی ۸9 فرانســه بهترین تیم را داشتیم که با تیم حاضر در قطر بسیار متفاوت بود و بهتر بازی میکرد.

قدرت قلیزاده (ماسال) خبرجــان کیروش چند تا جام جهانی بود چند بار تیمها را به دور بعد برد؟ او مربی نیست. کیروش را دسته3 ما هم نمیخواهد. از فوتبال دفاع کردن خسته شدیم. تیم ایران کاش انتخابی حذف میشد. اسکوچیچ نجات داد. تاج و کیروش باید بروند فوتبال ما را نابود کردند.

احمد سیاوشی (زیراب) در نیمی از مسابقات ایران در تاریخ جام جهانی، کیروش هدایت تیم ملی را بر عهده داشته است. ما ۸1بازی در این تورنمنت انجام دادهایم که در 9 بازی، مربی پرتغالی روی نیمکت بوده اســت. با وجود این حضور او در سه دوره از این بازیها منجر به صعود از دور گروهی نشــد حاال کیروش وعده داده که تیم ملی در جام جهانیبعدیا­زگروهشصعود­کند!خبالبتهوعد­هجذابیاستو­ازحاالمیتو­انیم مطمئنباشیم­کهچنیناتفا­قیرخمیدهدا­ماحتیبااکب­رمیثاقیانه­مآنشانس را خواهیم داشت چراکه دوره بعدی جام جهانی با حضور ۸4 تیم در مکزیک، کانادا و آمریکا برگزار میشــود و از گروههای ســه تیمه، دو تیم به مرحله بعد راه پیدا میکنند! و صعود از مرحله گروهی آن بازیها دستاورد خاصی نیست، تا ببینیم نظراستادکی­روشچیست؟ کامراندالو­ری(دلیجان)

یقین بدانید اگر تیم ملی فوتبال ایران دچار پارادوکسها­ی اجتماعی نمیشد با همین نفرات و با کیروش به راحتی از گروه خود صعود میکرد.

مرتضی قلیزاده (تهران) در قیاس با دیگر تیمهای آســیایی، گروه ایران از مابقی، تناسب بیشتری برای صعود از مرحله گروهــی را به ذهن متبادر میکند. بدون ذکر ضعفهای فنی و حواشی بیسابقه، آیا ابقای کیروش تا بازیهای جام ملتها عقالنی، فنی و الزم است؟ نوستالژی پرتغالی در سه بازی با رقبایی که به طور نسبی دوران افول خود را میگذرانند چه نتایج و بازی خالقانه نوع وطنی را در پی خواهد داشت؟ بازیکنان برای فوتبال خط مشی و نقشه راه برمیگزینند؟ آنان در بدیهیترین امور نمره زیر صفردرکارنا­مهدارندوعن­اناختیاربه­آنانومربیم­وردحمایتشا­ن،هیچخروجی غیرقابل پیشبینی و مثبتی نخواهد داشت. با تمنای پایداری شما عزیزان.

شاهرخ حافظی (اهواز) شاهکار آسیاییها در جام جهانی با شکست مسی و آرژانتین مقابل عربستان با گل دیدنی ســالم دوساری همانند گل قشنگ به پرسپولیس در آسیا، شروع و با نمایشهای اســتثنایی ژاپنیها با شکست اسپانیا و آلمان که فقط اراده کنند تا موفقیتهای بزرگ به دســت آورند.شاهکار کره این بود که کاری که ایران سال 201۸ نتوانســت انجام بده را در قطر 2022 مقابل رونالدو و تیمش انجام داد. از بازیهای خوب استرالیا باید کرد که صعود به دور دوم را منجر شد.

فرهاد فدایی (مشهد) آقای فتحا...زاده چرا هر جا کم میآورید پای پرســپولیس رو وسط میکشید؟ شما از کجا میدانید در پرونده کالدرون به پرسپولیس کمک شده؟ به فرض شده باشه مگه به استقالل کم کمک شده که شما االن طلبکار شدهاید. اول فصل که جناب آجورلو بابت برگرداندن قایــدی و محبی- آنهم قرضی- نزدیک به یک میلیون و ششصد هزار دالر پول بیزبون رو داد به االهلی و سانتاکالرا شما کجا بودی که االن به خاطر پرونده دو سال پیش کالدرون طلبکار شدید؟ شما به خاطر برگشتنبهاس­تقاللدستپا­چهوهولشدید­وحاالکهباک­وهیازمشکال­تمواجهاید ازهمهعالمو­آدمتوقعدار­یدمشکالتبا­شگاهتانراح­لکنند.اگرقرارباش­ددیگران در پی حل مشکالت استقالل باشند دیگر چه لزومی به حضور شما و هیئت مدیره است؟ عباسبابایی(تهران)

به نظرم کیروش را الاقل تا جام ملتهای آسیا نگه داریم و با ترکیب بازیکنان جوان و باتجربهها یک تیم موفق تشکیل دهد و با بازیکنان باکیفیت قهرمانی جام ملتها را به دســت آورند و اگر آنجا هم نتیجه نگیرد یک مربی بزرگ اروپایی و سرشناس برای تیم ملی انتخاب کنند.

واحد کر (گنبدکاووس) آخه به تیمی که بازیکن سرمربی انتخاب کنه میگن ملی؟ بببنید چقدر هنوز عقبیم که بازیکن میگه من مربی رو اوکی میکنم. پس فقط از بازی تو اروپا، پز و پول رو یاد گرفتیم. همینه که همه از ما جلو زدن.چه جالبه که خودشون رو از حاال دعوت شــده برای جام ملتها میدونن. این هم از بیسوادی و خودخواهی میاد. وقتی رئیس با البی میاد از بازیکن چه انتظاری دارید؟ این تیم، ملی نیست. تیم شخصیه. هورادپروین(تهران)

این مسئوالن ورزش و فوتبال نیامدند که ورزش و فوتبال را درست کنند آمدند که ورزش و فوتبال درست نشه.

حسین عاشوری (رشت) خب همه چیزمون به هم میاد. مگه برد ولز آنقدر پاداش داشت؟ جالبه که با وقاحت میگیرنوبعد­صدقهبهمردم­میدن.عباسیهرچیر­ودرستنگفتی­کجملهخوب گفت. فوتبالیســ­ت تازه به دوران رسیده همینه که قبل 6 گل عکس با پز میگیره. کاشکی به جای ادا، گندههای تیم کمی بازی میکردن. بردن تیم01 نفره هنر میخواد کهمربیروبا­البندازی!عجب! پریاسامانی(تهران)

مشــکالت توزیع روزنامه خبرورزشــي را به شماره 50001022

.لطفاً قیقکیوســک­مطبوعاتي،شهرواستان

.

سـرمربي اسـبق تیـم ملـي کشـورمان به تمجیـد از فوالد خوزسـتان و سـرمربي ایـن تیـم پرداخـت. حشـمت مهاجراني که بـه همـراه عبدالعلـي چنگیـز مهمان فوالد خوزسـتان در زمین ایرانیان بـود، اظهار داشـت: جواد نکونـام در اسـپانیا بـازي کرده که از قدیماالیـا­م یکـي از قطبهـاي اصلي فوتبال بوده اسـت. از زماني که خنتو و سـانتا ماریا ستارههاي ایـن تیم بودنـد و بازیکنان بزرگي چون پوشـکاش و دي استفانو نیز در رئالمادریـ­د بودنـد تاکنون که

یکـي از معتبرتریـن لیگهـاي جهان اسـت. مـن دوران بازیگري نکونـام در اوساسـونا را دنبـال ميکـردم و هنـوز گلـي که با سـر مقابل بـوردو در لیگ اروپـا زد، در ذهنم است.

سـرمربي اسـبق تیـم ملـي گفـت: آینـده تیم ملـي متعلق به اوسـت. نکونـام سـرمایه فوتبـال ایـران اسـت و چقـدر کار خوبـي کـرد که به احترام تیم باشـگاهش و بازیکنانش پیشـنهاد تیم ملي را رد کـرد. اگـر دلیـل دیگـري هـم دارد را نميدانـم اما مـن که از دور

مربي تیم مس کرمــان گفت که این باشــگاه از لحاظ مالي مشکلي ندارد و مشکالتنارن­جيپوشانناش­يازمسائلي دیگر است. محمود محمودينیا درباره آغــاز مجدد تمرینات تیم مس کرمان پس از یک هفته اعتصاب، گفت: بحث مطالباتفصل­گذشتهبازیک­ناندرمیان بودکهمدیرا­نباشگاهقول­هایيدادهان­د. بازیکنان در تمرین روز شــنبه حاضر شــدند و دو بازیکن خارجي ما در این تمرین غایب بودند. در سالهاي قبل بودجهبندي ورزشــي شــرکت مس

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran