KHABAR VARZESHI

چرا جاللي در قطر کم بازي کرد؟

-

طبيعتا بدون تأثير نيست! حسيني در مصاف با ولز فوقالعاده خوب نشــان داد و شايد ۰۵ درصد آن برد حاصل عملكرد خوبش در نيمه اول و به خصــوص در دقايق پاياني روي آن ضربه ناگهاني به سمت دروازه بود.

بااينوضعيت­فكرميكنيدح­سينيبتواند براي دربي بــا آمادگي صددرصد به ميدان برود؟ قطعا همينطور است. به او بابت درخشش در بازي با ولز تبريك ميگويم. اين پسر حاال ديگر واقعا دروازهبان كاملي شده و با تجربهاي كه در جام جهاني به دست آورده پختهتر از قبل هم خواهدشد.بهشاگردساب­قمخستهنباش­يد ميگويم و به يادش ميآورم كه تيم استقالل هم كمتر از تيم ملي نيســت. چون نيمي از مــردم ايــران عالقهمند به استقالل هستند و نتايجش برايشان اهميت زيادي دارد. البته خود حسيني حاال با تجربه زيــادي كه دارد همه مســائل را ميداند ولي وظيفه من به عنوان يك مربي اين است كه به شاگردم روحيه بدهم.

ازاوضاعواح­والتيماستق­اللخبرداري­د؟ اميدوارمهر­چهسريعترمش­كالتريزودر­شت مالي باشگاه برطرف شود. من نميدانم تا كي بايد اين شرايط ادامه داشته باشد! هر مديري ميآيد نسبت به مشكالت مالي اظهار نگراني ميكند.چرايكباربر­ايهميشهوضع­يتاين دو باشگاه مردمي را روشن نميكنند!

ابوالفضل جاللي و روزبه چشمي را چطور ديديد؟

هر دوي اين بچهها عالي بودند. به ويژه جاللي كه در بازي آخر وقتي به زمين آمد موتور تيم از سمت چپ راه افتاد. تعجب كردم كه چرا وقتيميالدم­حمديدچارگر­فتگيعضلهشد و از زميــن بيرون رفت همان موقع كارلوس كيروش او را به ميدان نياورد و صبر كرد تا در اواســط نيمه دوم را وارد تركيب كند. شايد خيلي به جاللي اعتماد نداشته كه اين اصال درست نيست. وقتي مربي به بازيكني اعتماد نداشــته باشــد قطعا او را با خودش به جام جهاني هــم نميبرد. همه اين ســؤاالت را كیروش بايد جواب بدهد نه من. به نظر شــما كيروش توضيحي درباره چرايي صعود نكردن به دور دوم دارد؟ قطعا بايد داشــته باشد. او مرد فوتبال است و حتما ايراد كارش رافهميدهول­يفعالعجيبا­ست كه كســي هيــچ ســؤالي از او نميكند. مطمئنم اگر يك مربي ايرانــي به جاي كيروش بود تا االن در همهشبكههاي­تلويزيونيا­وراسالخيكر­دهبودند. هيچكس از كارلوس نپرســيد چــرا ايران مقابله انگليس شــش گل خورد و توضيحات فنياش را نشنيديم. همچنين در رابطه با بازي ولز بايد بگويد چرا تيم ناگهان زيرورو شد و دوباره جلوي آمريكا عقبنشــيني كرديم. بايد توضيح بدهد كه چه اتفاقي افتاد چه شد بچهها در يك بازي تا آن اندازه شاداب و سرحال و پرقدرت ظاهر شدهاند و چهار روز بعد جلوي آمريكا بــا ترس و دلهره به ميدان رفتند و در نهايت يك مساوي هم نگرفتند. منتظر شنيدن پاسخهاي كیروش هستيم.

يكبار برايهميشه مشكالتاستق­الل

راحلکنيد

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran