KHABAR VARZESHI

سالنگنبدبا­يدتغييرکند

-

دور برگشــت مرحله مقدماتي ليگبرتروال­يبالازروزج­معه91 آذر آغاز ميشــود و تا جمعه 30 دي ادامه خواهد داشت. فاطمه رشيدي، ســرمربي تيم واليبال پيكان بعــد از جايگاه دومي در پايان دور رفت ليگ ميگويد: «از عملكرد بازيكنانم در دور رفت تا حدودي راضي هســتم و در دور برگشت اشــتباهات دور رفت را تكرار نخواهيم كرد.»

اودرادامهب­يانميكند:«دور رفتبرايتيم­پيكانكميفش­رده بودودومساب­قهمهميكهدا­شتيم با وقفه كم برگزار شد. در ابتداي فصل به گنبد ســفر كرديم و با وجود شــرايط و هواي نامساعد چنــدان موفق نبوديــم و تنها باختمانهمد­رهمينديدار­برابر تيمسريكبود.برايدوربرگ­شت روي اشتباهاتما­ن كار كردهايم تا نتيجهبهتري­بگيريم.»

اين سرمربي در خصوص تغييــرات نيمفصل پيكان هم توضيح داد: «در حوزه واليبال بانوان خيلي باب نيســت كه بازيكنــي در نيمفصل جابهجا شــود. با چند بازيكــن جوان صحبتهاييدا­شتيموبهدنب­ال يارگيري در نيمفصل هستيم تا نيازهــاي تيم را بــا بازيكنان كمكــي پر كنيــم. تيم خوبي داريم و مهرههاي خوبي در تيم حضور دارند و با همين تركيب

هــم ميتوانيــم نتيجه خوبي كسبكنيم.»

رشيدي در مورد هدف تيم پيكانعنوان­ميكند:«مسابقات پليآف اهميت بســياري دارد و تيمهايي در يك ســطح به اين مرحله ميرســند و مهمترين مســئله اين است كه بتوانيم در پليآف نتيجه خوبي بگيريم.»

سرمربيپيكا­نيهابااشار­هبه اينكه سازمان ليگ از باشگاهها و مربيان درخواست كرده كه اگر پيشنهاديان­ظريدرخصوصد­ور رفــت دارنــد، مطــرح كنند، ميگويــد: «پيكانيهــا تنهــا پيشــنهاد تغيير ساعت بازي را دارنــد و به نظرم ســاعت يك مناسب برگزاري مسابقه نيست اما موافقت نشــد و مسابقات در همان ساعت ادامه مييابد.»

او همچنين به سالن گنبد اعتراض ميكنــد: «كيفيت

برگزاري دور رفت خوب بود تنها درباره برخي شــهرهاي ميزبان نكاتــي وجود دارد. ما اعتراض زيادي به سالن گنبد داشــتيم و آبان هــواي آنجا خيلي شرجي بود. سالن تهويه مناســب و كفپوش استاندارد نداشــت. بازيكنان سريك از اعضــاي تيم ملي هســتند و سرمايههاي كشور محسوب ميشوند و تمرين در آن سالن بــه ايــن بازيكنان آســيب ميرساند و فدراسيون واليبال بايــد همانند بخــش مردان، پيگيريهاي بيشتري در اين زمينهداشته­باشدتاشراي­طاين سالن بهبود يابد. اگر فرجهاي كه به باشــگاهها­ي ليگ برتر مردان بــراي ارتقاي كفپوش سالنها داده شده به زنان هم داده شــود، بازيكنــان دچار مشكلنميشون­د.»

 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran