KHABAR VARZESHI

بانكهايقطر­يچراغسبزنش­انندادند

-

بینندگان تلویزیوني فقط ‪۶ 5،‬ دقیقه توانستند این بازي را از طریق شبکههاي اســتاني باران و خوزستان نظاره کنند و سپس به خاطر نقص فني، بازي تا پایان نیمه نخست پخش نشد. در این نیمه یک بار در همان ابتداي بازي سجاد بازگیر فرصت خوبي را با بيدقتي براي ملوان از دســت داد و فوالد نیز در دقیقه ۳۴ صاحب موقعیت شــد که صادقي توپ را از آن خود کرد. در نیمه دوم با برطرف شدن مشکل فني، بازي از شبکه استاني خوزستان پخش زنده شد. در این نیمه فوالد هجوميتر آغاز کرد و در دقایق ۸۴ و ۱5 دو بار دروازه ملوان با تهدید جدي مواجه شد که در این بین ضربه سر انصاري به تیر دروازه ملــوان برخورد کرد. ملوان که با دفاع پرتعداد به دنبال کسب یک امتیاز بود در دقیقه 90+2 کم آورد و ضربه شوت محکم بازیکن فوالد را صادقي برگشت داد که توپ زیر پايحیدریها­فتادتاتعوی­ضطالیيمنصو­ریانوبازیک­نسابق ملواندرواز­هقويسپیدرا­بازکند.ملواندرباز­يرفت۳-یک فوالد را برده بود.

مهــدي تاج چند روز قبل اعالم کرد در آینده بســیار نزدیک بخش قابل مالحظهاي از مطالبات بلوکه شده استقالل و پرسپولیس در کنفدراسیون فوتبال آسیا با مساعدت فدراسیون فوتبال قطر در اختیار فدراسیون فوتبالخودم­انقرارميگی­ردتابهصورت­ارزيیامعاد­ل ریاليبهاین­دوباشگاهدا­دهشوداماهن­وزچنینموقع­یتي فراهم نشده است. یکي از افراد نزدیک به فدراسیون در این رابطه به خبرورزشي گفت: اقدامات اداري پیرامون قضیه فوق همچنان در حال انجام است و نهایت تالش

مسئوالن فوتبال کشــور این است که تا قبل از پایان امســال ارقام مذکــور به ایران منتقل شــود اما نکته اینجاســت که با وجود تالش ما و همکاري فدراسیون فوتبــال قطر، برخي از بانکهاي این کشــور که باید کارهاي مربوط به این پروژه را انجام بدهند هنوز چراغ سبز نشان نداده و از بابت بحث تحریمها واهمه دارند به همینخاطرقر­ارشدهدرروز­هايآیندهدو­بارهمکاتبا­ت و مذاکرات صورت بگیرد تا شــرایط براي رسیدن این پول به تهران فراهم آید.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran