KHABAR VARZESHI

استراتژيرو­سيه برايبازيبا­ايرانمشخصش­د

-

مربي تيم ملي فوتبال روســيه تأكيد كرد اين تيم براي ديدار مقابل ايران بهترين و آمادهترين بازيكنان دعوت خواهند شــد. تيم ملي فوتبال ايران روز سوم فروردين ۲۰4۱ در تهران ميزبان تيم ملي روسيه است و يك بازي تداركاتيرا­برگزارميكن­د.هرچند«والريكارپي­ن»سرمربيروسي­هچندي پيش مدعي شــده بود اين مســابقه هنوز قطعي نشــده اما طبق توافق فدراسيونها­ي دو كشور، ايران و روسيه در ورزشگاه آزادي به مصاف هم ميروند. «نيكوالي پيسارف» دستيار كارپين در تيم ملي روسيه هم تأييد كرداينمساب­قهانجامخوا­هدشد.عضوكادرفني­روسيههمچني­ناستراتژي اصلي براي دعوت از بازيكنان را هم اعالم كرد آنهم در شرايطي كه بحث دعوت از بازيكنان باالي ۰3 سال از جمله «آرتم زوبا» مطرح شده است.

پيسارفگفت:بازيباايرا­نغيررسمياس­توليايرانح­ريفشايستها­ي اســت. تاكنون نيازي به دعوت بازيكنان باالي ۰3 سال نيست اما در نهايت بهترين بازيكنان به تيم ملي دعوت ميشوند. قبال بازيكنان جوان را زير نظر گرفتهايم و روند تمرين و بازيهاي آنها تماشــا كردهايم. اگر همين االن (به عرصه بينالمللي) برگردانده ميشــديم، نه سن و نه چيز ديگري اهميتي نداشتوبهتر­ينهابهتيمم­ليدعوتميشد­ند.مربيتيمملي­روسيهتصريح كرد:مابهبازيخو­دپايبندخوا­هيمبودوانت­خاببازيكنا­نبرايناساس­خواهد بود. اين در حالي است كه روسيه عالوه بر ايران يك ديدار تداركاتي ديگر هم بــا تيم ملي عراق برگــزار ميكند تا در دورهاي كه از حضور در مســابقات بينالمللي محروم است بتواند خود را در تقابل با تيمهاي آسيايي محك بزند.

هفته بيستويكم شــروع دوبارهاي براي ليگ برتر بــود. پس از وقفــهاي كوتاه و برگزاري مسابقات جام حذفي، يكسوم پاياني فصل با برگزاري ۸ مسابقه طي سه روز آغاز شــد. روز دوشنبه ۸ اسفند ابتدا ذوبآهنبايك­گلمسكرمانر­اشكست داد. دو همســايه در منطقــه خطــر كه نزديكترين همســايگان به دو تيم نفتي پايين جدول بودنــد. ذوبآهن پس از ۸ مسابقه پيروز شد تا خود را به حاشيه امني برساندوحاا­لاينمسكرما­ناستكهبايد بيشتر براي بقا تالش كند.

گلگهر پيروزي دور رفــت را دوباره تكرار كرد، دوباره رضا شــكاري در همان دقايــق اول مســابقه گل زد و البته اين بار پيروزي يك- صفر بــازي رفت تبديل به ۲-يك بازي برگشت شد. امير قلعهنويي با اين 3 امتيــاز دوباره به كــورس مدعيان قهرمانيبرگ­شت.

پرســپوليس هــم با ســه گل نفت مسجدسليمان­راشكستداد.دربازيرفت شاگردان مهاجري با يك گل پيش افتادند اما لوكاديا كامبــك زد تا يحيي با 3 امتياز برگردد. در اين بازي اما كل پرســپوليس كامبكزدند!هميحييبهاو­جقبليبرگشت همعاليشاهب­هتركيب،پرسپوليسبه­رقابت در صدر جدول برگشــت و بيرانوند و سينا اسدبيگي اشتباهي كه در دقايق نخست در دادن پنالتي مرتكب شده بودند را جبران كردند. مهدي عبــدي و مهدي ترابي هم اولين گل فصل خود را زدند تا نويد بازگشت به روزهاي اوج بدهند.

در روز دوم يعني سهشنبه، بازيها با تقابل دوباره هوادار و مس رفسنجان آغاز شــد. بازي رفت در رفســنجان ميزبان ۲-يك پيروز شده بود، البته ۰۱ نفره. چند روز قبل در جامحذفي دوباره اين ميزبان بود كه پيروز شــد، باز هــم ۰۱ نفره و در ضرباتپنالت­ي.آنروزساكتا­لهاميكري خواند كه در اين مســابقه بازيكنان مس جوابشراداد­ند!اينبارهممس­رفسنجان پيروز شــد تا حريف را در ليگ دبل كرده باشد. با يك گل و باز هم ۰۱ نفره و باز هم با از دست دادن پنالتي!

نســاجي در وطنــي قائمشــهر يقه اســتقالل را گرفت. ايوب كالنتري دوباره كاشتهاي تماشايي زد و دوباره استقالليها

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran