KHABAR VARZESHI

دادرس:هر2کاندیدا­يریاستمربي­انمنبودند

-

محسن دادرس مليپوش سابق فوق سنگين وزنهبرداري ايران و دارنده مدال برنــز رقابتهاي آســيايي بحرين آسيب ديد و جهاني كلمبيا را از دست داد. او با وجود اينكه شانس اول حضور در تركيب تيم ملي بود ولي بعد از مصدوميتش به ناچار در ايران ماند. او ميگويد: «پس از بازگشت از رقابتهاي آســيا مصدوميتم از ناحيــه كتف و زانو تشديدشدونت­وانستمدرتم­ريناتجهاني شركت كنم. اين مسئله خيلي ناراحتم كرد چون اولين مرحله انتخابي بازيهاي المپيك بود.»

او كــه دوران مقدس ســربازي را ميگذراندود­رتيمپدافند­هواييعضويت دارد، با تقدير از مســئوالن اين تيم بيان

ميكند: «با اينكه آنها حســاب ويژهاي روي من براي شــركت در ليگ باز كرده بودند ولي مصدوميت مانع آن شــد كه بتوانم وزنه بزنم اما آنها هرگونه حمايت را از من انجام دادند و شرايط مداواي من را فراهم كردند.»

وزنهبــردا­ر مليپوش ادامه ميدهد: «به تازگي تمريناتم را شروع كردم، ولي با توجه بــه زمــان انــدك باقيمانده تا رقابتهــاي آســيايي كرهجنوبي كه ارديبهشــت برگزار خواهد شد، به نظر ميرسد به اين مسابقات نرسم اما سعي خودم را ميكنم تا در بازيهاي آسيايي هانگژو و رقابتهاي جهاني عربســتان شركت كنم.»

دادرس باز به اميدش براي حضور در بازيهاي المپيك 2024 پاريس اشاره

ميكند: «انســان به اميد زنده است. در صورتي كه من در هانگژو و عربستان كه هر دو جزو انتخابي اين بازيها محسوب ميشود روي تخته بروم و نتايج خوبي هم بگيرم، بيشــك يكي از شــانسهاي وزنهبرداري ايران براي شــركت در اين بازيها هستم.»

او از علــي داودي، آيت شــريفي و عليرضا يوسفي به عنوان حريفان اصلي خود براي پوشيدن دوبنده تيم ملي ياد ميكند:«اينسهوزنهب­ردارازبهتر­ينهاي وزنهبرداري ايران هســتند كه حريفان اصليمنبراي­حضوردرتيمم­ليبهشمار ميروند. هــر چنــد مصدوميتها در آمادگي من وقفه ايجــاد كرد ولي تمام تالش خود را ميكنم تا به شرايط ايدهآل برسم و با آنها رقابت ميكنم.»

دادرس در باره ايوب بهتاج و سجاد انوشــيروا­ني دو كانديــداي اردبيلي شركت در انتخابات رياست فدراسيون ميگويد: «من سالها زير نظر بهتاج و انوشــيروا­ني تمرين كردم و شناخت كافي از هر دو نفر آنان دارم. بهتاج اولين مربي من بود و مرا با وزنهبرداري آشنا كرد و ســالها نيز زير نظر انوشيرواني تمرين ميكردم. اين دو از تحصيالت عاليهبرخور­دارهستندوس­ابقهمديريت­ي نيز دارند. من اميــدوارم هر يك كه به عنوان رئيس فدراســيون وزنهبرداري انتخابشدند­بتوانندرون­دپيشرفتاين رشته ورزشي را تسريع كنند.»

 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran