KHABAR VARZESHI

شايستهقهرم­انيهستيم،بهشرطيکهبا­زيكنانبخوا­هند

-

شاهينبياني­كاپيتانومد­افعاسبق استقالل در گفتوگو با خبر ورزشي، درباره شرايط اين تيم براي ديدار مقابل تيمگلگهرسي­رجانصحبتها­ييانجام داد كه آن را در ادامه ميخوانيد. بازي استقالل مقابل گلگهر را چطور پيشبينيميك­نيد؟ بــه نظرم يكي از بازيهاي حســاس و 6 امتيازي اســتقالل همين ديدار اســت. اســتقالل اگــر ميخواهــد در جدول ردهبنديخود­شراباالبكش­دبايدحريفا­ن صدر جدولش را از پيش رو بردارد.

اما در اين مدت هم خوب امتياز جمع كرد. شكســت دادن تيمهاي پايين جدولي و عبورازتيمه­ايضعيفخوبا­ستامااصل داستان وقتي شروع ميشود كه استقالل به تيمهاي بــاالي جدول ميخورد. االن اســتقالل توانســته نتايج خوبي مقابل تيمهاي پايين جدول بگيرد هر چند كه نساجي را هم بايد شكست ميداد.

بهنظرشماچق­درميتوانبر­اياستقالل

شــانس برد در نظر گرفت كــه بتواند گلگهر را شكســت دهد؟ بايد صددرصد بــه برد فكر كنيم. اصال نبايد به شــانس فكر كنيم. كسي كه به شــانس تكيه ميكند قطعاً نتيجه نميگيرد. اســتقالل اليق كسب پيروزي در همه مسابقات است.

چرا با اين قاطعيت اين را ميگوييد؟ من تكتك نفرات اين تيم را ميشناسم و همه آنها را در اين هفتهها ديدهام. از سينا ســعيديفر كه دروازهبان سوم استقالل است بازيكن خوبي به شــمار ميرود تا مهديقايديك­هستارهاينت­يماست.همه بازيكنان استقالل خوب هستند اما بايد با هميــن روند خوب در مســابقات بعدي حضور داشته باشند.

چــه عواملي ميتوانــد كمك كند استقاللاين­هفتهبرندهش­ود؟ قطعا تيــم امير قلعهنويي براي كســب مســاوي به زمين نميآيد. امير عاشــق

پيروزي است. عاشق برنده شدن است و به شــدت از شكســت خوردن يا مساوي ناراحتميشو­د.مناوراخوبم­يشناسم. االن هم ظاهرا چندين مسابقه است كه روبهروي استقالل شكست خورده و حتي مساوي هم نداشته كه اين ميتواند انگيزه او را براي ارائه فوتبال تهاجمي و سنگين جلوي استقالل بيشــتر كند. اميدوارم استقالل با حواس جمع به ميدان برود. نقطه قوت استقالل كجاست؟ به نظرم استقالل در خط جلو نقطه قوت خوبي دارد. االن هم كه خط هافبكش راه افتاده و برخالف نيمفصل اول كه بازيكنانــ­ش در امــر بازيسازيوخ­لقموقعيت ضعيف عمل ميكردند، حاال خــوب كار ميكنند. بنابراين من انتظار دارم مطهري يا قايدي در اين بازي گلزني كنند.

اوضاع خط دفاعي را چطور ميبينيد؟ به نظرم با حضور عارف غالمي در جمع مدافعان اســتقالل نظــم خط دفاعي دوباره سر جاي خودش برگشت. فقط ميماند اشتباهات فردي كه بازيكنان اســتقالل از يامگا در راســت گرفته تا سلماني در چپ به قدري تجربه دارند كه ميتوانند از پس اين مسائل بر بيايند و سوتي ندهند.

حرف ديگري داريد؟ اســتقالل اگر ميخواهد قهرمان شود از همين هفته بعد كــه بازيهايش كمي سختتر ميشود بايد با ۳ امتياز زمين را ترك كند. اين استقالل شايسته قهرماني است البته كافي است خود بازيكنان اين را بخواهند.

آقايساپينت­و! مسابقات6ام­تيازي

شروعشد

 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran