KHABAR VARZESHI

ستارهفرانس­ويبهخاطراس­تراماچونيت­مدیدنميکند

-

زننده گل برتري استقالل در دو ديدار رفــت و برگشــت مقابل گلگهر كويــن يامگا بود كه از روي نقطه پنالتي سند برد سه امتيازي اين تيمراامضاك­رد.كوينيامگا،بازيكن۶۲ ساله فرانسوي تيم اســتقالل كه در ابتدايليگب­رتربيستويك­مبهاينتيم پيوســت در فصل جاري با بيشترين دقايق حضور در همه مسابقات اين تيم ســهم عمدهاي در نتايــج اين فصل استقالل داشته است.

ثابتترينبا­زيكناستقال­ل هافبك سيهچرده استقالل در ۲۲ هفته گذشــته در تمام مســابقات در تركيب اصلي اين تيم به ميدان رفته و تنها در سه مســابقه جاي خــودش را بــه نفرات نيمكتنشين داده است. يامگا در ديدار مقابــل ملــوان در بــازي رفــت، نفت مسجدسليمان و نساجي در دور برگشت سه بار تعويض شده و در ساير مسابقات ۰۹ دقيقــه در تركيب ايــن تيم حضور داشته است.

بيشترين دقايق بازي براي ساپينتو يامگا در حال حاضر با ۸۰۹۱ دقيقه بازي براي ســاپينتو و تيم استقالل بيشترين آمار دقايق حضور در تركيب اين تيم را به خود اختصاص داده است.

بهترين گلزن به عالوه محبي و قايدي كوين يامگا تاكنون با اينكه بيشتر اوقات در پست دفاع به ميدان رفته ۵ گل به ثمر رسانده و همراه با محبي و مهدي قايدي در صدر جدول گلزنان تيم استقالل قرار دارد. گلهــاي يامگا بــه ترتيب مقابل تيمهاي مس كرمان، نساجي، گلگهر سيرجان(بازيرفت)،صنعتنفتآبا­دان و گلگهر (برگشت) به ثمر رسيد. كوين يامگا فصل گذشته نيز با به ثمر رساندن ۰۱ گل بهترين گلزن استقالل در سالي شناخته شد كه در پايان، آبيپوشان جام قهرماني را باالي سر بردند.

خوشاستايل و چند پسته اين بازيكن ۸۸۱ ســانتيمتر­ي با ۵۸ كيلوگرم وزن داراي فيزيك خوبي براي

بازي در تيم فوتبال است و تاكنون نيز در پســتهاي دفاع راست و وينگر راست براي استقالل به ميدان رفته و هيچ گاه از اين نظر مشــكلي با كادر فني نداشته است.

پايان قرارداد نگاهي به صفحه اين بازيكن در ســايت ترانسفر ماركت مشخص ميكند يامگا تا تاريخ ۰۳ ژوئن ۳۲۰۲ يعني نهم تير سال ۲۰۴۱ بــا اســتقالل قــرارداد دارد كه مشخص ميشود حدود چهار ماه بيشتر به زمان جدايي اين بازيكن از اســتقالل باقي نمانده است.

ستاره 45 ميلياردي اينبازيكند­رحالحاضردر­صفحهترانسف­ر ماركتبهميز­ان۰۵۸هزاري­وروقيمتگذا­ري شده كه قطعا براي تمديد قرارداد با باشگاه اســتقالل بايد در اين باره با مسئوالن اين باشگاه پاي ميز مذاكره بنشيند.

نوبت مذاكره ازباشگاهاس­تقاللخبرمي­رسدبهموازا­ت برنامهريزي­هــاي كادر مديريتي براي تهيه پول جهت پرداخت بدهي سنگين آندرهآ استراماچون­ي گروهي از اعضاي كميته نقل و انتقــاالت بازيكن در اين باشــگاه درصدد هستند تا با بازيكناني مثل كوين يامگا كه قراردادشان در پايان فصلجاريبها­تمامميرسدو­اردمذاكره شوند اما ظاهرا با وجود بدهي سنگين به اســتراماچ­وني، بدهي به شباب االهلي (بابت انتقال قرضي قايدي) و مشكالتي از اين دست كسي جرأت نميكند سراغ پرونده تمديد قرارداد يامگا برود. اين در حالي اســت كه هواداران اســتقالل به شدت خواســتار تمديد قرارداد با اين بازيكنهستن­د.

 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran