KHABAR VARZESHI

امضايداورف­والدزیرحكم­قهرمانيمجي­دي

-

نگاهــي بــه كارنامه محمدحســين زاهديفر مشخص ميكند استقالل در پنــج ديدار آخر خــود نتايجي تقريباً متعادلبااي­نداوردررقا­بتهايگذشته گرفته است. كميته داوران فدراسيون فوتبــال با اعالم اســامي داوران هفته بيستوسوممش­خصكردمحمدح­سين زاهديفر به عنوان داور ديدار حساس مسابقه فوالد خوزســتان و استقالل انتخاب شده اســت. زاهديفر در پنج ديدار آخر خود براي استقالل قضاوت ۲برد،۲مساويويكب­اختاستقالل­يها را برعهده داشته است. نگاهي گذرا به پنجمسابقها­خيراستقالل­باقضاوتاين داور مشخص ميكند اين داور در اهواز خاطرات خوب و بدي براي استقالليها بر جاي گذاشته است.

آخرين ديدار؛ تساوي در دربي آخرين بازي استقالل مقابل پرسپوليس در ديدار هفتــه دوازدهم ليگ جاري با قضاوت محمدحسين زاهديفر همراه بود، دربي رفت فصل جاري كه با نتيجه دو- دو مســاوي به پايان رســيد. روزبه چشمي و اميرارســا­لن مطهري دو گل استقالل را در آن ديدار به ثمر رساندند.

دومين بازي؛ برد مقابل فوالد دوميــن ديدار اســتقالل بــا قضاوت محمدحســين زاهديفر مسابقه هفته بيستوهفتم ليگ برتر بيستويكم بود، بازيای كه اســتقالل بــا هدايت فرهاد مجيدي پس از پيروزي در همان مسابقه سند قهرمانياش را به نام زد و سه هفته مانده به پايــان فصل در اهواز جشــن قهرماني گرفت. اســتقالل آن شــب با گلهايحسينز­ادهوصالححر­دانيفوالد را در خانه خودش درهم شكست.

سومين بازي؛ پيروزي بر گلگهر يكي ديگر از ديدارهاي اخير استقالل با قضاوت محمدحسين زاهديفر در هفته بيســتوچها­رم ليگ بيستم برگزار شد، بــازيای كه محمدحســين مرادمند و مهدي مهديپور گلهاي استقالل را به ثمر رساندند تا شاگردان امير قلعهنويي دو- صفر به استقالل ببازند.

چهارمين مسابقه؛ شكست در اهواز! در پنج بازي اخير اســتقالل با قضاوت زاهديفــر اين تيم دو بار با فوالد رودررو شدهكهچهارم­ينديداراخي­راستقالليه­ا رقابت اين دو تيم در هفته دوم ليگ برتر بيســتم بود، بــازيای كه اســتقالل با سرمربيگري محمود فكري با نتيجه ۲يك مغلوب فوالد خوزســتان شد. گل استقالليها را وريا غفوري از روي نقطه پنالتي زد اما در نهايت استقالل با دست خالي اهواز را ترك كرد.

پنجمين بازي؛ جنجال در اصفهان! پنجمين قضاوت اخير محمدحســين زاهديفــر براي اســتقالل بازي سراســر جنجال و حاشــيه مقابل سپاهان در اصفهان بود، مسابقهاي كه با نتيجــه دو- دو مســاوي تمام شــد اما هواداران اســتقالل به شــدت نسبت به قضاوت اين داور معتــرض بودند. هفته دوازدهــم ليــگ نوزدهم هرگــز از ياد هواداراناس­تقاللبيرون­نميرود،ديداري كه استراماچون­ي سرمربيگري استقالل را برعهده داشــت و قايدي همراه با دياباته گلهاي استقالل را زدند. در همان بازي يك دفع تــوپ از ســوي بازيكنان تيم سپاهان با جنجال زياد داوري همراه شد كه هنوز هواداران استقالل آن اتفاقات را ازيادنبرده­اند،جاييكهمعتق­دبودندتوپ به دست كيروش استنلي برخورد كرده اما داور به راحتي از كنار آن گذشت. يادآور ميشود؛ ديدار هفته بيستوسوم استقالل مقابل فوالد در فصل جاري روز يكشنبه اين هفته در استاديوم فوالد آرهنا اهواز و ساعت ۹۱ با قضاوت همين داور برگزار ميشود.

 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran