KHABAR VARZESHI

ميرزایي کار سا پينتــــو را سختتر کرد

-

هنوز هستند كارشناساني كه ميگويند اگرمهديقاي­ديبهعنوانب­ازيكنتعويض­ي به ميدان برود مفيدتر است. كارشناساني كه مهــدي قايدي را يك تعويض طاليي ميدانند با اســتناد به شــرايط بدني او ميگويند اين بازيكــن اگر در ۰۳ دقيقه پايانيهربا­زيبهميدانب­رود،مفيدتراست و ميتواند براي تيمش بيشتر گل بزند يا پاس گل بدهد. قايدي مدتهاست كه در اســتقالل فيكس شــده و حتــي زمان اســتراماچ­وني هم در تركيب اصلي و در كنار شــيخ دياباته بازي ميكرد اما به هر حال هنوز هم خيليها عقيده دارند كه او

يك بازيكن ۰۹ دقيقهاي نيست.

حاال همين شرايط تا حدي براي رضا ميرزاييهمپ­يشآمدهاست.بازيكنيكها­ين فصل و تا قبل از بازي با گلگهر سيرجان كار چندان خاصي براي استقالل نكرده بود اما در اين بازي حساس و در سرنوشتسازت­رين دقايق بازي يك گل ديدني زد و يك پنالتي مهم گرفت تا تيمش با يك كامبك شيرين باخت يك- صفر را با برد ۲- يك عوض كند.

با درخشش ميرزايي كار ساپينتو هم بــراي انتخاب تركيب اصلــي مقابل فوالد خوزستان ســختتر شده است. او ميتواند ميرزايي را در تركيب ثابت تيمش قرار بدهد

يــا مثل بازي با گلگهــر از او به عنوان يك بازيكنتعوي­ضيودرواقعي­كتعويضطالي­ي استفاده كند تا اگر در اهواز هم كار گره خورد، ميرزايــي راهي ميدان شــود. در اين مورد شخص ســرمربي بهترين كسي است كه ميتواندتصم­يمبگيرداما­بههرحالمير­زايي در يكــي از ســختترين بازيهاي فصل استقالل و در حالي كه اگر آبيپوشان حتي مســاوي ميكردند از كورس قهرماني دور ميماندنــد، تيمش را نجات داد و به جدول ردهبندي برگرداند.

دربازيباگل­گهريكباردي­گرثابتشد كهاستقاللم­هرههايكليد­يزياديدارد­كه درلحظاتحسا­سميتوانندا­ينتيمرانجا­ت بدهند. حــاال بايد ديد ســاپينتو در مورد ميرزايي چه تصميمــي ميگيرد اما آنچه مسلماستمثل­ثهجومياستق­اللدربازي با گلگهر خوب كار نكردند و در گلزني هم ناكام بودند. به طوري كه مهدي قايدي يك بازيكن كامال معمولي بود و ارسالن مطهري هم در همان نيمه اول تعويض شــد. در اين ميانفقطمحم­دمحبيكميبه­ترظاهرشد كه البته او هــم نه گل زد و نه پاس گل داد. بايد ديد فردا ســاپينتو كه در اهواز هم نياز مبرم به پيــروزي دارد، چه تصميمي براي تيمش در فاز هجومي ميگيرد؟

 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran