KHABAR VARZESHI

خروس بيمحل

-

نوبتراعرضه­داشتندبهپر­سپوليس و سپاهان! دو تيم استقبال خوبي از اينفرصتبهع­ملآوردند!كوشيدن برايرضايخا­طرهواداران!سپاهان آنچه ميتوانست كرد، پرسپوليس فوق توانايياش هم عمل كرد! همه راضيازاينه­مهكوششمخلص­انه! و حاال اســتقالل و حاال فوالد اهواز، اهواز در خانهاش ميزبان اســت و اســتقالل در اهواز مهمان نبوده و نيست! هيچوقت استقالل در اهواز هــواي مهماني به تنش نخورده! اهواز، خانه دوم اســتقالل به شمار ميآمد و باز هم همان حال قديمي و باز هم همان هواي تازه!

فوالد اهواز اتفاقات غريب اما بعيدي را از ســر گذراند و هنوز هم ميگذراند! تغييراتي ناخواســته از صدر تا ذيل! فوالد تيم ديگري شده است! استقالل تهران نيز با ساپينتو در راه دگرگون شدن و براي فوتبال بهتر شدن و بــراي فوتبال بهتري بازي كــردن كارهاي چندي انجام داده اســت! كارهــاي بزرگ، كارهاي تحسينبرانگ­يز و اينك استقالل مرد تالش تكامل بخشــش را ميگيــرد و امروز اســتقالل در اهواز نه مثل مهمان كه همانند صاحبخانهها وارد زمين ميشــود! آن هم در حالي كه نفراتي چند از تيم فوتبال اهواز جزو ســردمدارا­ن بازي تكنيكمدار اســتقالل هستند! حرداني و جاللي و رضاوند و غالمي ...و چشــمبهراه مقابله با بزرگان نوپديد آمده فوتبال اهوازند!

فوالد اهواز حكايتي ديگر دارد دراهوازفوت­بالحكايتيد­اردكهديگرح­كايتي بايدش خوانــد! در اهواز هر تيمي كه قد علم ميكند و قامت راســت مينمايد، هم دارنده بسياري از ارزشهاي پربها است و هم خودش داناييتوان­ابهشمارمير­ودكهشناگري­رانيك بلد است! فقط بايد فرصتي برايش قائل شد و زماني اندك هم تا در عمل نشان دهد كه يك من ماست، چقدر كره دارد! فوالد خود را محق وسزاواراين­واكنشهايخش­ننميداندوح­ق هم با اينان است! تيمي كه ميخواهد با بريدن راه بزرگان خود بزرگي تمامعيار باشــد، بايد راهش را حســاب شدهتر باز كند! فوالد اهواز بايد از راه تكنيكيتري به همه برسد و جلو هم بزند!

لقمهگلوگير امروز فوالد را متفاوت خواهيم ديد! و همين امروز، استقالل را هم تماشــا خواهيم كرد! براي ديدن فوالد فقط اين اندازه كفايت ميكند كه چشماني باز و سرعتي در اقدام به پاس دادن داشته باشيم! فوالد تركيب دفاعي خود را چندسالي است كه با

هــم «دير آشــنا» نمــوده و صاحــب تركيبي متفاواتشــ­ان نموده! فوالد در عنصر بازي خود، ماهيت دفاعــي نميبيند! تيمــي غيردفاعي و كشاندن بازي تكنيكي به دقايق دفاعي! حكايت كوســه و ريش پهن را در حال تكــرار مييابيم! استقاللتهر­ان،بازيكنانيد­اردكهقابلظ­اهرشدن در همه پستها را دارند! در اين جنــگ كه بايد نابرابرش دانست، اســتقالل تهران قادر است همان تيمي جلوه كند كه در ليگ برتر باعث دردسر حريفان شده است! فوالد لقمهاي است گلوگير!

 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran