KHABAR VARZESHI

رئالبهدنبا­لجذب2فوقست­اره

-

رئالمادريد آماده اســت تا به هالند روي آورد و بند فســخ قرارداد 177 ميليون پوندي منچسترسيتي را آزاد كند، البته در صورتي كه موفق به جذب امباپه نشوند. طبق گزارشها، رئالمادريد آماده است تا از كيليان امباپه گذر كند و در عوض ارلينگ هالند را هدف قرار دهد. غولهاي الليگا درچندسالاخ­يرخيليتالش­كردندمهاجم­فرانسويراب­هخدمتبگيرن­د اما هر بار شكســت خوردند. آنها اميد داشتند كه او سال گذشته به رئال بپيوندد اما امباپه قرارداد دو ساله جديدي با پاريسنژرمن امضا كرد.

ماركا ميگويد كه آنها همچنان مشتاق جذب اين بازيكن ۴۲ ساله هســتند اما قبول دارند كه خود امباپه بايد خواهان رفتن به رئال باشد تا پاريســنژر­من را براي فروشش متقاعد كند. اين گزارش ميافزايد كه امباپه نميخواهد از بند تمديد يک ساله در قرارداد خود استفاده كند و اين بدان معناست كه او در پايان فصل آينده آزاد خواهد بود كه باشگاه را ترك كند. اين موضوع باعث ميشود تا پاريسنژرمن تالش كند او را در تابستان امسال بفروشد تا مجبور نشود كه او را رايگان از دست بدهد. اما امباپه بايد انتظارات خود را كاهش دهد و بيشتر از اينها براي رفتن به پايتخت اسپانيا تالش كند.

اگر او اين كار را انجام ندهد، غولهاي اسپانيايي هالند منسيتي را انتخاب ميكنند و بند فسخ 177 ميليون پوندي گزارش شده او را در تابستان ۴۲۰۲ ميپردازند. هالند تابستان گذشته به سيتيزنها پيوســت و با فرم عالي خود و گلزنيهاي زيادش به شدت پيشرفت كرد. مليپوش نروژي در اين فصل تنها در ۲3 بازي 33 گل براي اين باشگاه به ثمر رسانده است.

اعتقادبراي­ناستكهمادر­يدهمچنانعا­لقهمندبهجذ­بكيليان امباپه به عنوان جانشين كريم بنزما است. ستاره مادريدي اين فصل با مصدوميت دســت و پنجه نرم ميكرد و همين امر باعث شد زمان حضــور او در زمين محدود شــود. ايــن موضوع در اســتراتژي انتقال سپيدپوشها در تالش براي يافتن جانشين او لحاظ شده است.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran