KHABAR VARZESHI

قلعهنوییبر­ای 10 ماه سرمربی تیمملــیشد لب کارون، چه گلبارون استقالل بعد از ۰۲ هفته پرسپولیس را گرفت

-

مهمتریــن اتفاق نیمه اول بــازی فوالداستقا­لل اشتباه حسینی بود که فوالدیها قدرآنراندا­نستند.حضورپرشورت­ماشاگران دو تیم روی بازی تأثیر گذاشــته بود ولی ضریب اشــتباهات بازیکنان دو تیم هم در نیمــه اول کم نبود. ســاپینتو که از همان ترکیب همیشگی استفاده کرده بود، از این میدانبردمی­خواست.نیمهدومراا­ستقالل با شــوت خوب مهری شــروع کرد که با واکنش عالی کریستوفر کنت به کرنر رفت. ضربه کرنر را خود مهری فرستاد که با ضربه سرمحبیتوپب­هیامگارسید­واوقفلدروا­زه فوالد را باز کرد. بعد از این گل فوالد تا حدی جلو کشید اما نمیتوانست موقعیت گلزنی ایجاد کند در حالی که حمالت استقاللیها خطرناکتر به نظر میرسید و در نهایت با پاس بابایی و ضربه قایدی به گل دوم رسید تا ساپینتو نفس راحتی بکشد. فوالد البته دقیقه ۱۸ تیر دروازه اســتقالل را به لرزه درآورد امــا آبیها به خوبی بــازی را اداره کردند و در نهایت ۳ امتیاز مهم را از میدان خوزســتان کســب کردند. جالب اینکه شــاگردان ســاپینتو در تهران بــا فوالد یک-یکمساویکرد­هبودنداماد­راهوازاین تیم را بردند تا درســت بعــد از ۰۲ هفته پرسپولیس را در جدول بگیرند و با۶۴ امتیاز به ۳ امتیازی سپاهان برسند.

استقالل در اهواز منطقی فوتبال بازی کرد و شایسته پیروزی بود. آنها ۱۱ فروردین در تهران با ذوبآهن بــازی میکنند و هنوز امیدوارند قهرمان شــوند هرچند کارشان سخت اســت. شاگردان ســاپینتو بعد از مساویبانسا­جی(کهالبتهمیت­وانستندآن بازی را هم ببرند) گلگهر و فوالد را بردند و ســاپینتو با بردن مربیان اســتقاللی مثل قلعهنویی (که مربی تیم ملی هم شــده) و منصوریان تواناییهای خود را نشــان داد. اتفاقــا دیروز هــم مثل بازی بــا گلگهر تعویضهای ساپینتو جواب داد و به فرض

پیمانبابای­یپاسگلداد.مسلماآبیپو­شان به دنبال پیــروزی در ۷ بازی باقیمانده از جمله دربی هستند و البته نیمنگاهی هم به افت ســپاهان دارند هرچنــد بازیهای باقیماندهس­پاهانکمیرا­حتترازاستق­الل و پرســپولیس به نظر میرسد. نکته دیگر اینکه یامگا و قایدی دیشب۶ گله شدند ولی آنچه مشــخص است در استقالل ساپینتو وظیفــه گلزنی روی دوش یــک یا دو نفر نیست. تا دیشــب حدود ۰۲ هزار نفر در نظرســنجی سایت خبرورزشی شرکت کرده بودند. شما همچنان فرصت دارید با ورود به سایت نظر خود را در مورد مربیگری امیر قلعهنویی اعالم کنید.

 ?? ??
 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran