KHABAR VARZESHI

مورایسمثلس­اپینتووگلم­حمدینیست

-

سپاهان با شایستگی از سد پرسپولیس گذشــت و حاال در سراشــیبی قهرمانی است. حتی اگر در ۷ بازی آخر سپاهان ۲ بــازی را هم ببــازد، خیلی بعید اســت پرسپولیس و استقالل همه بازیهایشان راببرنداما­بههرحاللیگ­هنوزتمامنش­ده و ســپاهان نباید در ســال جدید با غرور فوتبال بازی کند. آنها خوب میدانند اگر زودتر از حد احســاس کننــد قهرمان شدهاند، کارشان سخت میشود و چه بسا دچــار لغزش شــوند. حتی با بررســی بازیهای باقیمانده ســه مدعی اصلی قهرمانی به این نتیجه میرســیم که کار سپاهان راحتتر اســت اما بزرگترین خطریکهتیما­صفهانیراته­دیدمیکند، این اســت که همه میگویند ســپاهان قهرمان میشود. حتی بعضی از بازیکنان پرســپولیس و اســتقالل هم به این باور رســیدهاند که ســپاهان قهرمان لیگ میشود و آنها باید امیدهای خود را در جام حذفی جستوجو کنند.

سپاهانباای­نکهازپرسپو­لیسگلنخورد امادرخطدفا­عیودرواقعس­اختاردفاعی

مشکالتزیاد­یدارد.آنهازیادبه­حریفان موقعیت گل میدهند و پرسپولیس اگر در تهــران مثل بازی جــام حذفی در اصفهان بود، قطعا باز هــم دروازه پیام نیازمند را باز میکرد. مورایس قطعا در تعطیالتبای­داینمشکلرا­حلکند.تیم او در فاز هجومی خوب است اما در دفاع مشکل دارد. سپاهانیها البته در کل این ۳۲ هفته به اندازه کافی شایستگیهای خود را نشــان دادند. تیمی که میتواند استقالل ساپینتو را رفت و برگشت ببرد، قطعــا الیق تمجید اســت اما فراموش

نکنیــم که هنوز ۷ هفتــه باقی مانده و پرسپولیس و استقالل هم به طور کامل ناامیدنشده­اند.مسلمابازیه­ایسپاهان در این ۷ هفته ساده نیست. البته آنها ۱۱ فروردیــن در اصفهان بــه مصاف نفت آبــادان میروند کــه روی کاغذ بازی سختی نخواهد بود اما باید با امثال مس رفسنجان، تراکتور ...و هم بازی کنند.

سپاهان آخرین بار در سال ۴۹ با حسین فرکی قهرمان لیگ شد و حاال عزم خود را برای قهرمانی دوباره جزم کرده است اما آنها میدانند کار هنوز تمام نشــده و باید چند بــازی دیگــر را ببرنــد حتی اگر پرسپولیس و استقالل هم در این ۷ هفته پایانی امتیاز بدهند. سپاهان البته مربی خوبی هم دارد. کسی که میتواند خودش را لب خط کنترل کند و اهل حاشــیه و جنجال هم نیســت. مورایــس نه مثل ساپینتودعو­امیکندونهم­ثلگلمحمدی به دنبال بهانه است. او تیم خوبی ساخته که انصافا شایســته قهرمانی است و اگر قهرمان شود، میتوان گفت حق به حقدار رسیده است.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran