KHABAR VARZESHI

سپاهاناليق­پيروزيبود

-

رضاييــان زيرا هر آن ممكن بود اشــتباه مهاجم برزيلي پرسپوليس را انجام داده و از زمين اخراج شود.

او خاطر نشان كرد: سپاهان در بازي قبل،تيمهميشگين­بودامااكنو­نسپاهان در روزي كه حقش برد بــود، به پيروزي رسيد و فاصله خود را با رقبا بيشتر كرد. اين بازيبهقدري­كهتعريفكرد­هبودند،جالب و جذاب نبود ولي در مجموع، سپاهان به حقش رسيد.

اين پيشكســوت فوتبال با اشاره به كارتهاي زياد اين بازي حســاس و در پاســخ به مديرعامل پرسپوليس درباره بيدليل بودن كارت زرد اول پريرا، تصريح كرد: ممكن اســت كه گاهي داور اشتباه كند امــا در صحنه اخطار اول به پريرا به حركت او و اعتراضش با زدن مشــت به توپ، كارت داده شد.

چرخابي با اشــاره به مهارهاي خوب نيازمند و عملكرد او در اين بازي تأكيد كرد: نيازمند دروازهبان كماشتباهي است. البته انصافا هــر دو دروازهبــا­ن در اين بازي كم اشتباه عمل كردند و بيرانوند هم خوب بود. درصحنهگلدق­يقه49سپاها­ن،پرسپوليس پشت توپ، يار داشت اما نتوانست بازيكنان سپاهان را تحت فشار بگذارد.

او ادامه داد: ســپاهانيه­ا در محوطه جريمــه با حضور تعداد زيــادي بازيكن پرســپوليس، به راحتي پــاس رد و بدل كردند كه نشان ميدهد يارگيري آنطور كه بايد انجام نشد.

اين كارشناس فوتبال با تأكيد بر نقش

مغانلو در گل پيروزي سپاهان، توضيح داد: موقعيت كريمي خيلي بهتر بود و مغانلو با پاس گل موقعيت را فراهم كرد تا در نهايت كريمي با يك ضربه فوقالعاده به گل برسد. االن مهم نيســت كه چه كســي آقاي گل ميشود، مهم اين اســت كه تيم، قهرمان شــود. بازيكن حرفهاي بايد اول به فكر تيم باشد و مغانلو بسيار حرفهاي عمل كرد.

چرخابي در پايان در خصوص شرايط فعلي ســپاهان افزود: مسلما االن با شرايط جدول، شانس قهرماني براي سپاهان است اما بايد به ياد داشــته باشيم يك تيم زماني قهرمان ميشــود كه سوت پايان بازي آخر زده شود. فوتبال چشم و رو ندارد. ليورپول تيمي اســت كه ۷ گل به منچستر زد اما به تيم ته جدول انگليس باخت.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran