KHABAR VARZESHI

قرارداد‌باورنكردني‌در‌زندگي‌خصوصي‌رونالدو‌

-

به نظر ميرسد كريستيانو رونالدو بيش از حد مراقب حريم خصوصي و زندگي شخصي خود است، چراكه قرارداد عجيبي با كارمندان و حتي خانوادهاش دارد! رونالدو رازهاي زيادی در زندگي خود دارد كه فاش كردن آنها براي رسانههاي سراسر جهان ميتواند جذاب باشد. به عنوان مثال، هويت مادر پسرش كريستيانو جونيور كه تا به امروز نامشخص است. به همين دليل چند سال پيش فاش شد بند سفت و سختي در قرارداد كارمنداني كه براي رونالدو كار ميكنند، وجود دارد تا فوقستاره پرتغالي را در معرض افشــا شــدن رازهاي شخصي و كاري زندگياش قرار ندهد اما اين پايان ماجرا نيست و در واقع موضوع از جايي عجيب ميشود كه برخي از اين بندها به اعضاي خانواده رونالدو نيز تحميل شده است! رونالدو دهها كارمند دارد كه از زمان اقامت او در اسپانيا، ايتاليا و انگليس و حاال عربستانسعو­دي در يك دفتر مجلل در شهر رياض فعاليت ميكنند. طبق گزارش اين رســانه، كارمنداني كه براي رونالدو كار ميكنند، بايد ســند خاصي را امضا كنند كه تا 0۷ سال پس از مرگ او يا آخرين بستگانش از افشاي هرگونه راز زندگي خصوصياش جلوگيري كند! همچنين برخي از اين بندها در مورد فرزندان او و نامزد آرژانتينيا­ش، جورجينا رودريگس و همچنين مادر ديگر فرزندانش اعمال شده است.

ويديوي اينستاگرام­ي به هواداران تسلط خود به زبان انگليسي را نشان داد. او به انگليسي گفت: «سالم به همه، خوليان اينجاست. براي حمايت امروز از شــما متشكرم و از اينكه گل زدم بسيار خوشحالم. برو جلو سيتي!»

پيشينه شغلي دوك از ابتدا مربي زبان ستارگان فوتبال نبود. او در بلژيك به عنوان يك وكيل ورزشي شروع به كار كرد و قراردادهــ­ا و توافقنامهه­ا را تنظيم كرد اما دلش ميخواست وارد فوتبال شود. او مدرك كارشناسي ارشدخودراد­ررشتهروانش­ناسيورزشيو­مربيگري ذهن در مدرســه رئالمادريد در اسپانيا گرفت. او سپسبهاياال­تمتحدهرفتت­اگواهينامه­مربيبازي ذهني را دريافت كند. كار در پورتو به او اجازه داد تا به عنوان مربي زبان تجربيات خوبي به دست بياورد و هنر خود را گســترش بدهد. او به چندين ستاره خارجــي كمك كرد تا با همتيميها و مربيان خود بهترارتباط­برقراركنند.وحاالخودشب­رايخودش كار ميكند و زير نظر باشگاه خاصي نيست.

اما همه راضي نيستند عليرغم كمك بسيار مفيد دوك به سازگار شدن فوتباليسته­ابامحيطوزن­دگيجديدويا­دگيري زبان، همســران فوتباليســ­تها از اين موضوع چندان راضي نيســتند. طبق گــزارش برنامه تلويزيونــ­ي آرژانتيني ،,QYDVRUHV بســياري از زنها به دوك حسادت ميكنند و نميخواهند او معلم شريك زندگي آنها باشد.

 ?? ??
 ?? ??
 ?? ??
 ?? ??
 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran