KHABAR VARZESHI

ز‌نها‌به‌او‌حسادت‌م ‌يكنند!

-

يك معلم زبان خانم به فوتباليســ­تهايي كه از خارج از كشور به ليگ برتر انگليس وارد ميشوند، زبان انگليســي آموزش ميدهــد. هنگامي كه فوتباليســ­تهاي خارج از كشور به انگليس نقل مكان ميكنند، يكي از اولين كارهايي كه انجام ميدهنداستخ­داممربيزبا­ناست.اينطورمواق­ع سارا دوك زيبا، كه به پنج زبان زنده دنيا (پرتغالي، انگليسي، آلماني، فرانسوي و اسپانيايي) مسلط است، پا پيش ميگذارد. اين معلم زبان خوليان آلوارس، ستاره منســيتي، را يكي از مشتريان خوب خود ميداند. او قبالً وكيل ورزشي بود اما از كارش اســتعفا داد تا به عنوان معلم زبان پورتو مشــغول به كار شود. او پس از يك فصل در سال 2020 براي خودش مشغول به كار شد و صرفا با يك باشگاه فوتبالي كار نميكند اما به دليل ظاهر خيرهكنندهو­جذابشبرخيا­ززنانفوتبا­ليستها اجازه كار با همسرانشان را به او ندادند.

يادگيري سريع دوك ادعا ميكند فرمول خاصي در آموزش سريع زبــان به فوتباليســ­تها دارد و از چندين تكنيك حافظه استفاده ميكند. او شاگردان زيادي دارد اما شايد بزرگترين شــاگردش آلوارس، قهرمان جام جهاني، باشــد. اين مهاجم منچسترســي­تي در مصاحبههايش­تواناييزيا­ديدربهكارب­ردنواژگان انگليسي از خود نشان داده و دوك استعداد او را در اينستاگرام تحسين كرد. او پس از برگشتن آلوارس از قطر عكسي با او به اشتراك گذاشت و از پيشرفت او در داخــل و خارج از زمين تمجيد كرد. دوك زير عكس نوشت: «از قهرماني در جام جهاني تا تسلط به يك زبان جديد، استعداد شاگرد من حد و مرزي ندارد! پيشرفت چشمگير در چنين مدت كوتاهي. به شاگردم بسيار افتخار ميكنم!»

اوافزود:«درفوتبالار­تباطشفافبي­نبازيكنان براي اجراي استراتژيها، تصميمگيري در ثانيه و رسيدن به اهداف تيم ضروري است. به طور مشابه، در زندگي هم ارتباطات مؤثر ميتواند به ما در ايجاد روابط، حل مشكالت و همسو شدن با فرهنگهاي جديد كمك كند.»

پس از اينكه سيتي ماه گذشته بورنموث را شكســت داد، آلوارس به لطــف دوك، در يك

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran