KHABAR VARZESHI

درموردقلعه­نویي بعداحرفميز­نم

-

شکستپرسپول­یسدرمسابقه­فوقالعاده حساس برابر سپاهان، درگذشت حسن غفوريفرد و البته انتخاب امیر قلعهنویي بــه عنوان ســرمربي جدیــد تیم ملي ســوژههایي بود که مصاحبه با محمد مایليکهــن را ميطلبیــد. مردي که صادقانه حرف ميزند و با صراحت پاي گفتههايخود­شميماند.عصردیروزوق­بلازآغاز بازي فوالد مقابل استقالل با سرمربي اسبق تیم ملي همکالم شدیم.

پرسپوليسخو­بنبود بایدقبولکن­یمکهپرسپول­یسمقابلسپا­هانخوب نبود. من کاري به گل آفســاید اعالم شده سپاهان ندارم ولي گلــي که آنها زدند و با آن بازي را بردند، کامال درســت بود. همانطور که پرســپولیس در مسابقه جامحذفي با سپاهان خیلي خوب بازي کرد در این مسابقه خوب بازي نکرد.

كارايي پريرا در تمام هفتههاي سپري شده از لیگ برتر حرفي

پیرامون گولسیاني نزدم چون واقعا خوب است و کارش را انجــام ميدهد یــا مثال بازیکني مثل شیمباکهباو­جودسنوسالب­االکارآمد اســت. با وجود اینکــه معتقدم در فوتبال ایران استعداد خیلي زیاد است اما این نفرات کارآمد هستند و باید گفت باز هم گلي به جمال آنهایي که بازیکنانــ­ي را به ایران ميآورنــد کــه حداقــل کمتر از فوتبالیسته­ايخودمانیس­تنداماواقع­اً این سؤال را از شما ميپرسم، شما در این چند مسابقه از آقاي پریرا چه دیدهاید؟ در همین بازي با سپاهان پرسپولیس را ۰۱ نفره کرد. آوردن این بازیکن به پرسپولیس چقدر آب خورده است؟ باور کنید پریرا حتي با دالر ۰۳ هزار توماني هم گران است. یا مثال قضیه شیخ دیاباته که معلوم نیست چه کارایي براي پرسپولیس دارد؟!

كارسختپرسپ­وليس حرفهاي یحیي گلمحمدي در مورد اینکه کار

پرســپولیس بــراي قهرماني سخت شد یک واقعیت است البته در فوتبال چیزي غیرممکن نیست اما باید پذیرفت بازيهاي حریفان پرسپولیس در هفتههــاي باقیمانــد­ه لیگ برتر نســبت به سرخپوشان آسانتر است.

هاشميطباوغ­فوريفرد خدا آقاي غفوريفرد را رحمت کند. او هم مانند همهمایکسري­کارهايخوبد­اشتوالبتهن­قاط ضعفي هم داشــت. من شــخصا معتقدم آقاي هاشــميطبا در تمام این سالها بهترین رئیس

پریرا با دالر 03هزارتوما­ني هم گران است

ســازمان تربیتبدني بودهاند و اماکن ورزشــي بســیاري بــراي ما ســاختند کــه البته کاش نميساختند چون متأسفانه در امر نگهداري آن ناموفق عمل کردهایم.

هزينهگلگهر مــن ميگویم چرا نباید همه هزینهها در مورد تمام باشگاهها به صورت شفاف مشخص شود؟ با وجود کرونا و قیمت ارز، در همین امسال چند باشگاهایرا­نياردويتدا­رکاتيدرترک­یهداشتند؟ چرا همه باشگاهها مدعياند از بقیه کمتر هزینه کردهاند؟ همین باشــگاه گلگهر را ببینید. با

هزینه انجام شــده براي گلگهــر ميشــد یــک سیرجان جدید ساخت.

سرمربي جديد تيم ملي مندرمجموعب­اسرمربيخار­جيبراي تیم ملي موافق نیســتم در همین جام جهاني دیدید کــه کارلوس کیروش چه نتایجي گرفت؟ کیروش در حق رسانههاي ایراني بیشترین جفا را کرد. در رابطه با انتخاب ســرمربي جدید تیم ملي هم بعــدا در مورد آقاي قلعهنویي صحبت کنیم بهتر است.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran