KHABAR VARZESHI

تنبيهپرسپو­ليسيها بهسبكیحيي

-

از حوالي سـاعت ۲۱ دیروز شـاگردان یحیي گلمحمدي در ورزشگاه شـهید کاظمـي دور هـم جمـع شـدند تـا یـک جلسـه تمرینـي را پشتسـر بگذارنـد. ایـن تمریـن در حالـي برگـزار ميشـد کـه بـا برگـزاري بـازي ایـن تیم مقابـل سـپاهان، بازيهاي پرسـپولیس در سـال خورشـیدي جاري به پایان رسـیده بود اما با تصمیم سـرمربي، تمرینات همچنان ادامه داشت.

البتـه در ایـن تمریـن بازیکنـان اصلـي ریـکاوري کردنـد و ایـن بازیکنـان ذخیـره بودنـد کـه کارهاي تاکتیکـي را انجـام دادند. نکته جالـب اینکـه پرسـپولیس در 5۲ روز پیش از بازي سـپاهان نیز هیچ تعطیلـي نداشـت و حاال یحیي بعـد از آخرین بازي سـال هم ترجیح داد بازیکنانـش را بـه ورزشـگاه کاظمـي بکشـاند تـا به نوعـي آنها را تنبیهکند.

براي این تمرین سـینا اسـدبیگي غایب بود و پورعليگنجي هم که پریشـب از بیمارسـتان مرخص شـد فعال معاف از تمرین اسـت و از محافـظ گـردن اسـتفاده ميکند. سـعید صادقي هنـوز تحت نظر کادر پزشـکي برنامههـاي اختصاصـي دارد ولي جورج گولسـیاني به طـور کامـل در تمریـن حاضر بـود. پاسـکاريها­ي کوتـاه و ترکیبي، پـرس و حفـظ تـوپ در بخـش کوچکـي از زمیـن و مینيفوتبال که زمـان زیـادي را بـه خـود اختصـاص داد از قسـمتهاي مختلف این تمریـن بود. در این میان سـیدجالل حسـیني بـراي مینيفوتبال، پا به توپ شد.

دسـتیاران خارجـي یحیـي گلمحمـدي از سـرمربي مرخصي گرفتهانـد امـا چهار مربي داخلي در تمرین حضور داشـتند و عملکرد بازیکنـان را زیـر نظر گرفتنـد. تمرین دیروز ۰۰۱ دقیقـهاي بود و بعد از پایـان، بازیکنـان بدنهـاي خـود را سـرد کردنـد و در حالـي که از شـوخي و خنـده همیشـگي هـم خبـري نبـود، از اسـتادیوم بیـرون رفتند.

بازیکنـان پرسـپولیس تـا پایـان هفته برنامـه تمریني دارنـد و همچنان کار خـود را ادامه خواهنـد داد. همچنین تمرینات پرسـپولیس در سـال جدید از دوم فروردین آغاز خواهد شد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran