KHABAR VARZESHI

وزارت ورزش باید در قبال مشكلاستقال­ل پاسخگوباشد

-

مدیریت باشگاه باید این موضوع را به دو بخش مجزا تقسیم کند. یک بخش پرداخت بدهي استراماچون­ي است که قطعا همه ميدانیم کار آساني نیست. مدیریت باشگاه با مشــکل بزرگي در اینباره مواجه است که نباید اجازه بدهند این موضوع در روند نتیجهگیري اســتقالل تأثیر منفي بگذارد. تیمي که االن در حال نتیجهگیري است بازیکنانش نیاز به پاداش دارند، نیاز دارند که حقوقشان را سر وقت بگیرند تا دغدغه مالي نداشته باشند. این شامل حال کادر فني هم ميشود. به نظرم باشگاه استقالل باید این دو موضوع را از هم جدا کند. قطعا آقاي فتحا...زاده این دو موضوع را بهتر ميتواند تفکیک کند.

يعني در دو محور جلو بروند؟ بله! باید منابعي را که ميتواند براي تأمین مشکالت آماده کنند طوري هماهنگ کنند که خللي در روند موفقیتهاي اســتقالل نداشته باشد. پول را سر وقت بدهند، پاداش را سر وقت بدهند. ولي در رابطه با پول استراماچون­ي معتقدم باشگاه استقالل به تنهایي نميتواند این کار را انجام دهد.

چهكسانيباي­ددراينزمين­هبهاستقالل­كمككنند؟

واقعیت قضیه این اســت که ما دو گزینه داشتیم؛ یک خارجي، دو داخلي. وقتي شــما براي گزینه خارجي ســراغ فلیکس سانچز ميروید باید حساب دو دوتا چهارتا را هم بکنید.اینفردعالو­هبرتجهیزات­وسختافزار به زمان هم نیاز دارد. آنچنان که دیدیم در قطر چندین ســال به او زمان دادند و در نهایت تیم ملي آن کشور را قهرمان جام ملتهاي آسیا کرد. ما نميتوانیم یک مربي در ســطح بینالمللي را بیاوریم و بگوییم فقط ۰۱ ماه ســرمربي تیم ما باش! قطعا او حرفهاي است و این را قبول نميکند. مهدي تاج هم این را اعالم کرد. چون ســانچز روي فرآیند تمرکز دارد نه نتیجه موقت. از سوي دیگر ما در بحث مربي خارجي مشکالت ارزي را هم داشتیم و در نهایت وقتي به گزینه داخلي ميرسیم، فقط دو گزینه داشتیم.

كدامگزينهه­ا؟ یــک امیر قلعهنویي، دو یحیي گلمحمدي! انتخاب بین دو نفر

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran