KHABAR VARZESHI

بااينقانون­گوارديواله­مبايداخراج­شود!

-

باشــگاه داماش گيــالن اكبر ميثاقيــان را از كار بركنار كرد. اخراجاكبرم­يثاقيانازت­يمداماش درحاليصورت­گرفتكهاينت­يم در رده دوم جــدول گروه ب قرار دارد و يكي از شانسهاي مسلم صعود به مرحله پليآف صعود به ليگيكاست. اكبر‌آقا‌اخراج‌شديد!‌ بله. اين اتفاق اولين بار نيســت براي من رخ ميدهد. در خونه به خونه هم دوم بــودم كه اخراج شدم،همينطوردرو­يستاتوربين. گويي دوم بودن در جدول عيب اســت و از اين پس من و تيمم نبايد در اين جــاي جدول قرار بگيريم!بااينقانون­گوارديواله­م بايد اخراج شود، چون تيم او هم در جدول دوم است.

دليــل‌اخراج‌را‌به‌شــما‌ نگفتند؟‌ دليل هر چه باشد مهم نيست. من روز اول گفتم اين تيم را از ليگ 2 بــه ليگ يك و ســپس ليگ برتر ميآورم و بعــد مربيگري را كنار ميگذارم. االن هم تيم من تيم دوم جدول اســت. بازيهاي آسان ما مانده است. شك نداشتم كه اين تيم را به پليآف و ســپس به ليگ يك مــيآوردم. االن هــم كه در داماش نيستم شك ندارم اين تيم صعود خواهــد كرد. به هر صورت تصميم مالك باشــگاه بود و به آن احترام ميگذارم.

دليل‌اخراج‌را‌نگفتيد؟‌ ما اين هفته به تيم صدرنشين در خانهاشيك-صفرباختيم.احتماالً اين دليل اخراج اســت. من نگاه فوتباليبها­تفاقاتدارم.زحمتيكه من در شهر رشت و در تيم داماش كشيدهام به اندازه همه سالهاي مربيگريام بود. اگر بيتجربه بودم هفته ســوم و چهارم تيم را ترك ميكردموتجر­بهامباعثشد­تااالن در داماش بمانم. مربيگري در شهر رشتهميشهيك­يازآرزوهاي­مبود. مردم شــهر رشت و تيم داماش را دوست داشــتم و هنوز هم دارم و خيلي دوست داشتم اين تيم را به ليگ يــك و در ادامه به ليگ برتر بياورم. من 7 ماه در اينجا زحمت كشــيدم. 7 ماه اســت كه مشهد نرفتهام تا به كارهاي شــخصيام برســم و نــوهام را ببينــم. اينجا مشــكالتي را تحمل كردهام كه خجالت ميكشــم در مــورد آنها حرف بزنم. دوســت داشتم ثمره كارمراببين­ماماقسمتنش­د.اينجا جا دارد من از مردم خوب شــهر رشــت و همه اعضاي تيم تشكر كنم.ازدستياران­مگرفتهتادو­ستانم در كادر تداركات، پزشكي، رسانه و همــه و همه، خصوصــا تكتك بازيكنانم،چهبوميوچهغ­يربومي. همه زحمــت كشــيدند. من با ناراحتيشهر­رشتراتركمي­كنم اما آرزويم اين است كه داماش به ليگ يــك صعود كنــد و من در خلوت و به تنهايي صعود اين تيمبهليگيك­راجشنبگيرم.

 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran