KHABAR VARZESHI

ستارههاومر­بيمغضوبدرت­يممليواليب­ال

-

اما سيدمحمد موسوي اولين اسمي بود كه در ليست اردونشينان تيم ملي نوشته شده است. عطايي در اين باره ميگويد: «هيچ مشــكلي نبود و براي ما مصالح كشــور مهم است. ســيد محمد موسوي هم جزو بازيكنانبا­كيفيت ايران است و ما هم از

بهترينهااس­تفادهميكني­م.» موسوي: توافق كردم و برميگردم

سيدمحمد موسوي، ســتاره واليبــال

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

1

2

3

4

5

6

7

هشــت ماه پيش و درست قبل از سفر تيم ملي به لهســتان، با انتقادات تندش قيد بازي در قهرماني جهــانرازد.اوامــا دوباره به اردو دعوت شده و به قول خودش براي كمك به تيم مي آ يــد : « آ قــا ي عطايــي در جلســه ا ي

نظرات مرا

8

9

‪15 14 13 12 11 10‬ گرفت، او درباره نكاتي كه سري قبل اجرا نميشد، با من همفكر بود. با هم به توافق رسيديم و من براي كمك به تيم ملي به اردو ميروم.»

غفور: دعوت به اردو افتخار است امير غفور پشتخطزن سابق تيم ملي، در ليگ برتر يك ســر و گردن باالتر از بازيكنان ديگر نشان داد. او هرچند گفته بود براي قهرماني شهداب يزد در ليگ برتر جنگيده، نه اينكه خودش را به تيم ملي ثابت كند امااسمشدرل­يستاردونشي­نانهست.هرچندهمان موقع وقتي حرف از دعوتش به اردو شــد، ترجيح داد حرفي نزند و حاال هم تنها به اين حرف اكتفا ميكند: «دعوت به اردوي تيم ملي باعث افتخار است.»

ياناس به تيمملي برميگردد بهروزعطايي­همچنينبراي­تكميلكادرف­نيتيمملي قرار اســت از دو مربي خارجي اســتفاده كند. گفته ميشــود يك مربي بدنساز لهســتانی و يك مربي تمريندهنــ­ده ايتاليايي به زودي به كادر فني اضافه ميشوند. از گوشه و كنار شنيده ميشود كه ياناس، مربي بدنساز لهستاني سال گذشته پس از قهرماني جهان از تيم ملي جدا شد اما توافق بين طرفين يك بار ديگر حاصل شده تا اين مربي بدنساز باز هم در كنار تيم ملي ايران حضور داشته باشد.

 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran