Israel Hayom

"תקנו את ההסכם - או זירקו אותו"

רה"מ נתניהו תקף בחריפות את איראן בנאומו בעצרת האו"ם ● "כאשר יוסרו הסנקציות תהיה איראן כמו נמר רעב ששוחרר מכלוב" ● לעם האיראני אמר "אתם לא אויבינו" ובפרסית "אתם ידידינו"

- גדעון אלון עם פמליית רה"מ בניו יורק

ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא אתמול בפני עצרת האו"ם נאום תקיף, שבו שם למטרה בעיקר את איראן. "אנחנו בעיצומה של מהפכה אדירה במעמדה של ישראל בעמים", אמר רה"מ בפתח דבריו, "זה קורה כי כל כך הרבה מדינות סוף סוף התעוררות ומבינות מה ישראל יכולה לעשות עבורן. מבינות שישראל היא המקום בה' הידיעה לחדשנות ולטכנולוגי­ה מתקדמת ומבינות גם את היכולות הייחודיות של ישראל במלחמה בט רור. בשנים האחרונות סיפקה יש ראל מודיעין שמנע עשרות פיגועים קשים ברחבי העולם. הצלנו אין ספור חיים. אתם אולי לא שמתם לב - אבל הממשלות שלכם כן, והן עובדות בק רוב עם ישראל כדי לשמר עליכם ועל אזרחיכן".

נתניהו התייחס להחלטות האנטי ישראליות המתקבלות באו"ם. "סוריה הורגת אלפים, ישראל מצילה אלפי אנשים מהקטל הזה בדיוק, אך את מי מבקר ארגון הבריאות העולמי – את ישראל", אמר רה"מ, "האם יש גבול לאבסורד של בנוגע לישראל? כנראה שלא. ביולי הורכזה מערת המכפלה באונסקו כפלשתינית. זה לא פייק ניוז - זה פייק היסטורי. לא רק אברהם קבור שם, גם שרה, רבקה, וגם לאה, במקרה האמהות של העם היהודי. לא תקראו על כך בהחלטה האחרונה של אונסקו, אך תוכלו לקרוא על כך בפ רסום יותר חשוב – התנ"ך. למרות האבסורד, יש שינוי. אדוני מזכ"ל האו"ם, אני מעריך מאוד את אמיר תך כי הכחשת זכות קיומה של ישראל היא אנטישמיות במלא מובן המילה".

 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel