Israel Hayom

תחל תשע"ח מזג האוויר: נוח

עם ישראל צפוי לדלג מעבר לפקקים, ולברך הערב על השנה החדשה הנשיא ריבלין: "שנדע לפעול יחד, שנתעקש לעשות טוב" לכבוד השנה החדשה: מזג אוויר נוח - וגם רכבת חדשה בכרמיאל חג שמח!

- כתבי "ישראל היום"

שבועות של הכנות, התרג שות, בישולים וקניות מגיעים היום לשיאם, כשעם ישראל יתכנס סביב שולחנות החג, ויברך את שנת תשע"ח לבואה.

מי שכבר בירך הוא נשיא המדינה, ראובן )רובי( ריבלין, שהציע לנו "לד מיין את השנה שתבוא ומה נבקש ממנה הישראלית". עבור עצמנו, עבור היקרים לנו וגם עבור החברה

נשיא המדינה ציין את התרגשותו לקראת חגיגות ה 70 לישראל, שעתי דות להתקיים השנה. הוא איחל "שנדע לפעול יחד, שנתעקש לעשות טוב. שתהיה שנה טובה ומתוקה".

כדי שערב השנה החדשה יתחיל בצורה הכי מתוקה שאפשר, נערכים מאות שוטרים ומתנדבים בכבישי יש ראל כדי לנהל את התנועה, ולהקל עלינו את דרך האספלט המפרכת בדרך אל התפוח והדבש. במשטרה בחנו את מפת העומסים הצפויה, על בסיס עומ סי השנים הקודמות, והשוטרים צפויים לפקוד לפיה צירים מרכזיים, דוגמת כביש החוף בין נתניה לינאי, צומת שילת בכביש ,443 הסמוך למודיעין, קטע הכביש שבין שער הגיא לשורש בכביש ירושלים תל אביב, וצומת לה בים ושוקת בדרום.

בד בבד, כדי לשמור על הביטחון, הוחלט להטיל סגר כללי על אזור יהודה ושומרון ועל המעברים ברצו עת עזה. הסגר נכנס אמש לתוקפו והוא יימשך עד מוצ"ש בחצות. מצה"ל נמסר כי ההחלטה התקבלה בהתאם להערכת המצב ולהנחיית הדרג המדיני. במהלך הסגר יותר מעבר רק במקרים הומני טריים, רפואיים וחריגים.

אם פתחתם את העיתון לפני שפ תחתם את החלון, נספר לכם שהיום צפוי מזג האוויר להיות מעונן חל קית עד בהיר, עם ירידה קלה במי דות החום. אפילו קיים סיכוי לטפטוף בשעות הבוקר, בעיקר בצפון ובמישור החוף. בשעות הערב, עם כניסת החג, יהיה נוח.

מחר יעלו במקצת הטמפרטורות, ובשישי לא נראה שינוי של ממש. ממטאו טק נמסר כי ביום שבת צפויה ירידה של כמה מעלות.

השנה החדשה היא גם הזדמנות חדשה להכיר את רכבת הגליל. זו יוצאת הבוקר לראשונה מתחנת הרכ בת החדשה בכרמיאל. מי שיגיע לתחנה יוכל לנסוע לכל חלקי הארץ בחינם - וכך יהיה בשלושת החודשים הקרובים. התחנה הבאה: תשע"ח.

 ??  ?? משפחה דבש: הדור הצעיר של משפחת רייקין נרתם להכנת מלאי דבש לחג
משפחה דבש: הדור הצעיר של משפחת רייקין נרתם להכנת מלאי דבש לחג
 ??  ?? ניחוח סתיו: רום )שנה( ורז (4) משדה אליעזר כבר נהנים מפריחת החצב
ניחוח סתיו: רום )שנה( ורז (4) משדה אליעזר כבר נהנים מפריחת החצב
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel