Israel Hayom

מקום טוב באמצע

-

של רשות הטבע והגנים.

כמה: ללא תשלום נוסף על דמי הכניסה לאתר, חינם למנויים.

עששיות במבצר נמרוד

מה: באתר הנקרות הצפוני יקיימו פעילויות מיוחדות לילדים, ובהן סדנת יצירה וסיורים מודרכים בתוך הנקרות שייצאו בכל שעה עגולה. הפעילויות ללא תשלום נוסף וכלולות במחיר הכניסה לאתר התיירות ראש הנקרה, הכולל גם נסיעה ברכבל, מיצג אור־קולי וכמובן - ביקור בנקרות. אפשר להעשיר את הביקור ולשלב, בתשלום נוסף, גם טיולים ברכבים חשמליים או רכיבה על אופניים לאורך טיילת החוף.

כמה: 45 שקלים למבוגר, 36 שקלים לילד ולאזרח ותיק.

לפרטים: 073-2710100 עוד בתקופת המקרא. חוויית בראשית מול נופי הכרמל המדהימים.

כמה: ללא תשלום נוסף על דמי הכניסה לאתר, חינם למנויים איפה: גן לאומי תל מגידו

מתי: ימי שבת בספטמבר בשעות 10:00 12:00־ו

מה: בואו לבקר בתל מגידו, שידע תקופות התיישבות מרתקות רבות. בואו לראות את שער העיר שבו ישבו הנביאים ונערך המסחר, את המקדשים הרבים, האורוות ומפעל המים המפואר, וגם להכיר את הפולחן המסתורי שכלל קריאה בכבד. מוזמנים לסיור בדגש ארכיאולוגי. חלק מהסיורים ייערכו בשפה הרוסית, יש לברר באתר לפני ההגעה. את הסיורים ידריכו מדריכים מתנדבים של רשות הטבע והגנים.

כמה: ללא תשלום נוסף על דמי הכניסה לאתר, חינם למנויים.

מה: סיור בן 45 דקות הכולל טעימה היסטורית וארכיאולוג­ית של העיר המפוארת קיסריה. נסייר בעיר הצלבנית, נשמע על עלילות המלך הורדוס ונחווה את הבריזה של הים המפואר של קיסריה. את הסיורים ידריכו מדריכים מתנדבים של רשות הטבע והגנים, וייצאו במקביל משער הנמל (השער הצלבני) ומשער התיאטרון (השער הדרומי).

כמה: ללא תשלום נוסף על דמי הכניסה לאתר, חינם למנויים.

צו קריאה לצב

איפה: המרכז הארצי להצלת צבי ים מתי: שבת, 23 בספטמבר מה: בואו להכיר את המרכז הארצי להצלת צבי ים, שבו מטפלים אנשי רשות הטבע והגנים ומתנדבים בצבי ים פצועים וחולים. במרכז ההצלה, הסמוך למכמורת שבעמק חפר, אפשר לשמוע את סיפורם, להבין את הסיבות להיותם בסכנת הכחדה בעולם, ללמוד על המאמצים הנעשים בישראל כדי למנוע זאת וכיצד אנו, ילדים ומבוגרים, יכולים לעזור להם בקלות. לבני 5 ומעלה.

כמה: 30 שקלים, 25 שקלים למנוי. הרשמה ותשלום מראש בטלפון .*3639

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel