Israel Hayom

נתראה, אולי בסיבוב השני

בני סכנין לא צפויה לחזור לאצטדיונה הביתי לפחות עד לסיום הסיבוב הראשון ● "מעבר לזה שיש פה חוסר ספורטיביות, האירוח בעכו עולה הרבה מאוד כסף", טען גורם בהנהלה

- ליאב נחמני

העבודות באצטדיון בסכנין לא צפויות להסתיים לפני תום הסי בוב הראשון, כך נודע ל"ישראל היום".

המשמעות היא שהקבוצה של המגזר תמשיך לנדוד לאצטדיון בעכו לפחות עוד שלושה חודשים ואולי אפילו מעבר לכך. "הבית שלנו הוא הכוח שלנו, וחבל שניאלץ לארח מחוצה לו עוד תקופה ארוכה", אמר גורם בהנהלת סכנין, "יש לנו בעיה גדולה עם הביתיות. מעבר לזה שיש פה חוסר ספורטיביות, האירוח בעכו עולה לקבוצה הרבה מאוד כסף".

לדוגמה, משחק הליגה האחרון מול מ.ס אשדוד עלה לסכנין 70 אלף שק לים, אך ההכנסה הגיעה רק ל 35 אלף שקלים בלבד - המשמעות, הפסד של 35 אלף שקלים.

במשחק הליגה הראשון נגד הפועל רעננה נרשם הפסד כספי של 40 אלף שקלים. למעשה, משחק הליגה היחיד שמושך קהל בסיבוב הזה ויכול קצת למזער נזקים מבחינתה של סכנין יהיה מול הפועל ב"ש במחזור ה 13 והאחרון בסיבוב הראשון.

לסכנין יש משחק בית מול בית"ר ירושלים, אך כידוע, במשחקים הללו אין כניסה לאוהדי הקבוצה האורחת וההכנ סות יהיו רק מהקהל הביתי.

מבדיקה של "ישראל היום" בנוגע לבעיות באצטדיון עולה כי השיפוץ החל מאוחר מהמתוכנן, מאחר שהקבלן שזכה במכרז היה עסוק בפרויקט גדול באחד מבתי הספר בעיר. בזמן הזה העבודות באצטדיון התעבו ונוצר פיגור משמעותי מבחינת הזמנים.

למעשה, הקבלן המבצע התחייב לסיים את העבודות בדוחא עד חודש אוקטובר, אך ככל הנראה לא יוכל לע מוד בלוח הזמנים. סכנין התבקשה לשפץ את המתחם, לבנות מגדל שידור חדש ולשפץ כמה חדרי אירוח. כמו כן, היציע המערבי באצטדיון אמור להיות מקורה בעתיד. במינהלת הליגה מעודכנים בע ניין ועוקבים אחר התקדמות השיפוץ, אך גם שם כבר התייאשו מכך שהדברים לא מתקדמים.

 ?? צילום: עמי שומן ?? דוחא. גם במינהלת כבר מיואשים מהתקדמות השיפוצים
צילום: עמי שומן דוחא. גם במינהלת כבר מיואשים מהתקדמות השיפוצים

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel