Israel Hayom

"היה לנו מזל"

למרות הניצחון על נתניה, במכבי ת"א מודים: "כבר יותר מדי משחקים שאנחנו חלשים" ● דור מיכה ייעדר לפחות לחודש ● דיווח באנגליה: מקלארן עשוי לחתום בברמינגהאם

- שי ארצי

"היה לנו מזל שניצחנו את מכבי נתניה, אסור להסתמך רק על המזל, כבר יותר מדי משחקים שאנחנו חלשים", כך אמרו אתמול גורמים במכבי ת"א, שם לא הסתירו את העובדה שהקבוצה לא משחקת מספיק טוב והודו: "בנינו סגל עמוק כדי שנוכל להצליח גם בליגה וגם באירופה, אבל הולך להיות אתגר מאוד קשה לזכות באליפות העונה".

אחד ההסברים שניפקו אתמול במו עדון הצהוב ליכולת הרעה מול נתניה היא העובדה שרוב השחקנים שפת חו בהרכב לא מכירים מספיק אחד את השני. "כמה משחקים יש לרודריגס, באטוקיו, באבין ובלקמן ביחד?" תהו במועדון והוסיפו, "דור מיכה נפצע וטו פל בחוץ במשך כמה דקות, גם זה פגע בנו. ייקח עוד קצת זמן עד שהקבוצה תהיה מחוברת".

במועדון היה גם מי שטען כי חלק מהזרים עדיין לא התרגלו למזג האוויר הלח בחודש ספטמבר, לכן רובם לא מציגים יכולת גבוהה. במכבי גם היה מי שמתח ביקורת על תפקוד ההגנה וחוליית הקישור האחורי.

בחזרה למיכה, שנפצע בחימום לפני נתניה. אתמול התברר שהוא סובל מקרע בשריר הארבע הראשי ועשוי להיעדר לתקופה של חודש וחצי חוד שיים. מיכה מצטרף לרשימת הפצועים, שכוללת את ארון שוינפלד, אלי דסה ואייל גולסה.

"הרבה שחקנים נפצעים לנו העונה ואנחנו גם צריכים לתת מנוחה לש חקנים, זה לא פשוט", טענו במכבי, שם סיפרו כי הבלם טל בן חיים לא פתח בהרכב נגד נתניה מכיוון שקי בל מנוחה.

עוד לפני שסטיב מקלארן מונה לת פקיד היועץ לצוות המקצועי במכבי, היה ברור שזה עניין של זמן עד שמאמן נבחרת אנגליה לשעבר יקבל תפקיד בקבוצה בכירה יותר באירופה ויארוז מחדש את המזוודות.

באנגליה דווח אתמול כי מקלארן הוא המועמד המוביל לאימון ברמינ גהאם מהצ'מפיונשיפ, אך במכבי נטען כי הם לא קיבלו פנייה רשמית לגביו. עם זאת, חוזהו של מקלארן "מתגל גל", כלומר כזה שמתחדש בכל חודש, כך שעל פניו ברגע שהצדדים ירצו להיפרד הדבר יקרה בקלות.

במועדון לא התרגשו מכך שמקלא רן נראה מעביר לקרויף הוראות מול נתניה ואמרו בנושא: "יש להם קשר מיוחד. קרויף הוא זה שרצה את מקלארן וזה שטוב שהוא נמצא לידו ועוזר לו".

 ??  ?? "כמה משחקים יש לרודריגס, באטוקיו, באבין ובלקמן ביחד?", שאלו במועדון
"כמה משחקים יש לרודריגס, באטוקיו, באבין ובלקמן ביחד?", שאלו במועדון

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel