Israel Hayom

ספרד: רונאלדו חוזר להרכב ריאל

- דור הופמן דור הופמן

רק בגיל 27 הפנים צ'ירו אימו בילה מה הוא צריך בחייו המ קצועיים. "זו התקופה המאושרת בק ריירה שלי", הכריז חלוצה של לאציו בראשון, דקות אחרי שכבש צמד בני צחון 2:3 על גנואה. שני השערים הללו הצטרפו לגול מול ויטסה בליגה האירופית, לשלושער מול מילאן, לשער הניצחון מול ישראל, אחד נוסף מול קייבו ועוד צמד ב 2:3 על יובנטוס בסופר קופה של איטליה.

עשרה שערים והעונה בקושי סגרה חודש ימים. "אנחנו ממש שמחים בש בילו", אמר מאמנו סימונה אינזאגי, "בתוך חודשים ספורים הוא הפך למנהיג".

אימובילה כבר היה במקום הזה כמה פעמים בחייו. הוא התחיל את הקריירה ביובנטוס ואת הפריצה הגדולה עשה בפס קארה של זדנק זמאן בתחילת העשור. אז, לצד מרקו וראטי ולורנצו אינסינייה, עלתה הקבוצה ליגה והוא הוכתר למלך השערים של הסרייה ב' עם 22 כיבושים.

גם בטורינו, בעונת ,2013/2014 צ'ירו חורר רשתות. תחת המאמן ג'יאמפיירו ונטורה ולצד אלסיו צ'רצ'י וקמיל גליק, סיימה הקבוצה במקום השביעי כשהוא סיים כמלך השערים של הליגה הבכירה עם .22 אלא שבין לבין, אימובילה היה במסע חיפוש עצמי. הוא נדד בין מוע דונים ובאף אחד מהם לא החזיק יותר מעונה.

המעבר לבורוסיה דורטמונד ב 2015 היה אמור להזניק את הקריירה. יור גן קלופ האמין בשחקן גם כשכבש רק שלושה שערים ב 24 משחקי בונדסלי גה, אלא שאז הגיע תומאס טוכל. "הוא דיבר אלי בגרמנית והבהרתי לו שאני לא מבין", סיפר החלוץ, שעבר בהשא לה לסביליה. אלא שגם שם לא התא קלם ואת סיום עונת 2016 העביר שוב בטורינו.

מסע התלאות הזה הסתיים בקיץ שעבר. לאציו שלפה כ 9 מיליון יורו והנחיתה חלוץ רעב.

כמו בפסקארה ובטורינו פגש אימובילה מאמן שדוגל בסגנון התק פי, ומאז החלוץ לא מפסיק לכבוש. את העונה שעברה סיים עם 23 שערים ול ראשונה בקריירה המשיך לעונה שנייה. על פי ההתחלה, נדמה שצ'ירו מצא סוף סוף בית. בית שני. הבית הראשון תמיד יהיה נאפולי, העיר שבה נולד וגדל אך מעולם לא שיחק בה, כי הנשיא אאורליו די לורנטיס לא האמין בו. הערב (21:45) בשיא כושרו הוא יפגוש אותה ואת חברו הטוב לורנצו אינסינייה, וינסה להוכיח שהפספוס הוא כולו שלהם.

כוכב ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו, סיים את תקופת ההש עיה ויחזור הערב להרכב האלופה הספרדית במשחקה הביתי מול בטיס. גם מרסלו וטוני קרוס צפויים לשוב ל 11 של זינאדין זידאן, שבראיון לתקשורת חשף שהאריך את חוזהו בקבוצה וב קרוב תתפרסם הודעה רשמית על כך. משחקה של ברצלונה מול אייבר הסתיים לאחר סגי רת הגיליון.

גולדן בוי .2017 העיתון האיטלקי "טוטוספורט" פרסם את רשימת 25 המועמדים הסו פיים לפרס השחקן הצעיר )עד גיל (21 הטוב של השנה באירופה. על פי סקר שנערך באתר, המו עמד המוביל לזכייה הוא קיליאן אמבאפה, שזכה ב 48% מהקו לות. אחריו ברשימה שוער מילאן ג'יאנלואיג'י דונארומה.

 ?? צילום: אי.פי ?? אימובילה
צילום: אי.פי אימובילה
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel