Israel Hayom

3 צעירים רבו על הכביש - ונדרסו למוות על ידי משאית

ההערכה: קטטה שפרצה בשולי הדרך בכביש 4 בין המעורבים בתאונה גרמה לטרגדיה ● כמה מהצעירים חזרו ממסיבת יום הולדת לרוקסנה ארונוב ז"ל - שנהרגה בתאונה ● עוד שלושה נפצעו ● נהג המשאית נעצר

- שלומי דיאז

חגיגת יום ההולדת הסתיימה בטרגדיה: רוקסנה ארונוב, מטפלת סיעודית מאשדוד, חגגה אתמול את יום הולדתה ה 30 במ סיבה שארגן לה בעלה ברוך. בנ סיעה חזרה הם נקלעו לתאונה קט לנית באזור מחלף יבנה בכביש ,4 והיא נהרגה מפגיעת משאית. בתאונה נהרגו גם קונסטנטין יגו רוב ויעקב לב. כמו כן, נפצעו שניים באורח קשה מאוד, ועוד אחת נפצעה קל.

אתמול הובאה ארונוב למנוחות בבית העלמין באשדוד. הפצועים באורח קשה פונו לבית החולים תל השומר והצעירה שנפצעה קל פונתה לבית החולים קפלן.

ההערכה הראשונית של חוקרי משטרת מרחב השפלה היא שה תאונה אירעה בעקבות עימות שה תפתח על הכביש בין נהג מכונית לקסוס, שבה נסעו ארבעה בני אדם, לבין נהג מכונית פולקסווגן פאסאט, שבה ישבו נהג ונוסע נוסף. על פי תרחיש זה, ארונוב יצאה ממכוניתה כדי להרגיע את הרוחות שהתלהטו, ואז פגעה משאית בחמישה.

נהג המשאית, בן 30 מאזור הש פלה, נעצר על ידי המשטרה ויובא לדיון בהארכת מעצרו. לדבריו, הוא לא הספיק לעצור אף שסטה בניסיון למנוע את הפגיעה. חובש מד"א, רן מנוסיס, אמר כי "המראה בזירה היה מז עזע. ראיתי שני כלי רכב פרטיים בשולי הכביש, ובמ רחק של כ 50 מטרים עמדה משאית עם פגיעות מעיכה מקדי מה. על הכביש שכבו חמישה צעי רים מחוסרי הכרה. צוותים גדולים שלנו הגיעו למקום והתחלנו לטפל בנפגעים".

סגן ניצב חי מזרחי, קצין אגף התנועה במחוז מרכז של המשטרה, ציין כי "שוטרים שהגיעו למקום דיווחו על משאית שהגיעה מכיוון דרום ופגעה בשתי מכוניות שעמדו בשוליים. כתוצאה מהפגיעה נהר גו שלושה בני אדם במקום. בשלב זה, בוחני תאונות הדרכים של מרחב שפלה חוקרים את כל הכיוונים". יצוין כי הכביש נסגר לתנועה לזמן מה מכיוון שנרות שעווה שאוחסנו במשאית התפזרו על הכביש, ונוצרו עליו כתמים מסוכנים שהיו עלולים להוביל להחלקה.

נהג המשאית נעצר על ידי המשטרה ויובא היום לדיון בהארכת מעצרו. לדבריו, הוא לא הספיק לעצור, למרות שסטה ממסלולו בניסיון למנוע את הפגיעה בצעירים

 ?? צילום: תיעוד מבצעי מד"א ?? זירת התאונה. "מראה מזעזע"
צילום: תיעוד מבצעי מד"א זירת התאונה. "מראה מזעזע"
 ??  ?? רוקסנה ארונוב ז"ל, בחגיגות לפני מותה
רוקסנה ארונוב ז"ל, בחגיגות לפני מותה

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel