Israel Hayom

מסתבכת שוב: התוקפת מאיכילוב חשודה שסטרה לנהג מונית

תועדה במצלמות: אליה קדוש נעצרה שוב כחשודה בתקיפה לאחר ויכוח בינה לבין נהג המונית שהסיע אותה לטיפול בבי"ח פרקליטה: "הנהג נהג כלפיה באלימות מילולית מול אנשים"

- אבי כהן, כתבנו לענייני משטרה בת"א דן לביא

לא מפסיקה לייצר שערוריות. אליה קדוש, הצעירה שהואשמה רק לפני כמה ימים במעורבות בתקיפה בבית החולים איכילוב בתל אביב, נעצרה שוב בערב החג, זאת לאחר שעל פי החשד, תקפה נהג מונית בבית החולים וולפסון בחולון.

נהג מונית שהסיע את קדוש, בת ,19 לטיפול בבית החולים, נכנס עימה לחדר המיון, ועל פי עדי ראייה הוא הותקף על ידיה ולאחר מכן עזב את המקום. מצלמות האבטחה במקום תיעדו את האירוע. במשטרת מרחב איילון חיכו כמה שעות שקדוש תסיים לקבל את הטיפול הרפואי, ולאחר מכן היא נחקרה ובסיום חקירתה הוחלט לעצור אותה.

פרקליטה, עורך הדין נס בן נתן, אמר אתמול ל'ישראל היום" כי "מדובר במי שהיתה בהשפעת תרופות ובמצב רגשי מורכב. נהג המונית נהג כלפיה באלימות מילולית בוטה מול קהל אנשים, השפיל אותה ותגובתה כלפיו לא מצדיקה התערבות משטרתית".

כזכור, בסוף החודש שעבר קדוש נעצרה לאחר שאיימה על הצוות הרפואי בבית החולים איכילוב בתל אביב ולאחר מכן הזעיקה לבית החולים את בן זוגה, העבריין דודו אמויאל, שהגיע עם ה"חיילים" שלו ושם תקפו ללא רחם את המאבטחים. בתחילת השבוע הגישה הפרקליטות לבית המשפט המחוזי בתל אביב כתב אישום כנגד ארבעת חייליו של אמויאל, שהיו מעורבים בתקיפה האלי־ מה שאירעה בבית החולים איכילוב, כאשר רוסלן מיסייב, מור ביטון, חנן אלפסי ואברהם יוספוב הואשמו בקשירת קשר לביצוע פשע, חבלה חמורה בצוותא ותקיפה הגורמת חבלה ממשית בצוותא. וקדוש עצמה הואשמה בעבירות איומים ותקיפת שוטרים.

זה לא היה המקרה היחיד של תקיפה שאירע בבית החולים וולפסון, כאשר ביום שלישי בלילה עצרה המשטרה את תושב תל אביב, בן ,53 אשר תקף מאבטח בבית החולים וולפסון. לטענת המשטרה, החשוד הגיע לבית החולים כדי לקבל טיפול ולאחר שהטיפול הסתיים, התבקש המטופל לצאת מהמחלקה אך הוא סירב. לאחר הגעת מאבטחים נוספים, הסכים החשוד לצאת מהמקום בליווי המאבטחים, אך לפתע ללא כל סיבה תקף את אחד המאבטחים בראשו. החשוד נעצר ובחיפוש בכליו נתפס גם כלי חד ומעצרו הוארך.

 ??  ?? התקיפה כפי שתועדה במצלמות
התקיפה כפי שתועדה במצלמות
 ??  ?? אליה קדוש
אליה קדוש

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel