Israel Hayom

חג קטלני בכבישים: חמישה הרוגים בתאונות דרכים

דימונה: אביבית זריהאן, טאהר וחוסיין אל אסלע נהרגו בהתנגשות חזיתית ● כפר מנחם: איתן פלמר וברכיה סוסלביץ, בני 18 מבית שמש, נהרגו בדרך לארוחת החג

-

הקטל בכבישים: לא פחות מחמישה אנשים נהרגו בכמה תאונות דרכים קטלניות שהתרחשו במהלך החג.

בתאונה חזיתית בין שני כלי רכב בכביש ,204 בין דימונה לירוחם, נהרגו אתמול שלושה בני אדם, שני צעירים בדואים בני 20 טאהר ובן דודו חוסיין אל־אסלע, במכונית אחת, ואישה כבת ,59 אביבית זריהן, מירוחם. בעלה, בן ,71 נפצע באורח בינוני עד קשה, והוא פונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע. מחקירת בוחני התנועה של המשטרה עולה כי הגורם לתאונה הוא סטייה של אחד מכלי הרכב מנתיב נסיעתו והתנגשות ברכב האחר. בהמשך ההתנגשות התהפכו שתי המכוניות לצידי הכביש.

התאונה אירעה מעט לפני השעה שלוש אחרי הצהריים, ליד חוות הקקטוסים. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול לשלושה פצועים, שתחילה הוגדר מצבם אנוש, אך בהמשך נאלצו לקבוע את מותם.

בתאונה קטלנית שאירעה ערב החג ליד כפר מנחם נהרגו איתן פלמר, תלמיד ישיבת קרני שומרון, וברכיה סוסלוביץ בני ,18 תושבי בית שמש, בדרכם לארוחת החג. אבל ירד על בית שמש בעקבות מותם הטרגי של פלמר וסוסלוביץ. תושבים בעיר סיפרו על הצעירים החייכנים והפעלתנים, שכל עתידם היו לפניהם, עד שחייהם נקטעו יחד עם חלומותיהם.

הבדיקה הראשונית של בוחני תאונות הדרכים של המשטרה קבעה כי רכב ובו שני הצעירים, וכן צעיר נוסף בן 19 ונער בן ,17 סטה בעקומה בכביש, דבר שגרם לאיבוד שליטה על הרכב, והוא התנגש חזיתית ברכב שבא מנגד ושבו נהגה צעירה בת .20 הרכב ובו הצעירים המשיך לתעלה בצד הכביש והתהפך. כעת בודקים החוקרים מה גרם לסטייה של הרכב שהובילה להתנגשות. בהערכות הנבדקות: נהיגה במהירות מופרזת וכניסה לעקומה בדרך במהירות גבוהה, מה שגרם לסטייה ולאיבוד שליטה מצד הנהג.

בתאונה נוספת, נהרג רוכב אופנוע בן 23 מיפו ביום רביעי לפנות בוקר בעיר. מכונית פרטית שנסעה ברחוב יפת פגעה בעוצמה ברוכב האופנוע, וכתוצאה מכך הוא נפצע באורח אנוש. אנשי מד"א טיפלו ברוכב ולאחר מכן הוא פונה במצב אנוש לבית החולים וולפסון, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

 ?? צילום: דוברות מד"א ?? שלושה הרוגים בתאונה בכביש 204
צילום: דוברות מד"א שלושה הרוגים בתאונה בכביש 204
 ??  ?? אביבית זריהן
אביבית זריהן

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel