Israel Hayom

ראדי: "אין שובע"

קשר הפועל ב"ש לקראת המשחק מול הפועל רעננה בשבת: "הפגרה באה לנו בזמן למנוחה פיזית ומנטלית"

- ליאב נחמני ושי ארצי

הפועל ב"ש תצא בשבת למשחק חוץ בנתניה מול הפועל רעננה. כפי שזה נראה כרגע, מיגל ויטור לא ישתתף במשחק, למרות שחזר בשבוע שעבר לאימונים מלאים, ואת מרכז ההגנה ימשיכו לאייש לואי טאהא וחתאם עבד אלחמיד. "אין כוונה לסכן את מיגל, שחזר מפציעה מורכבת", אמרו במועדון לגבי הבלם הפורטוגלי, "יש לנו סבלנות. ניתן לו עוד שבוע שבועיים ונחזיר אותו לעניינים בהדרגה".

בב"ש מודים כי פגרת הנבחרת עשתה להם טוב, ומהראן ראדי הסביר: "הפגרה באה לנו בזמן למנוחה פיזית ומנטלית, וכדי לאגור כוחות להמשך". הקשר התייחס גם לשאלה לגבי מצב הקבוצה אחרי שתי אליפויות רצו פות והבהיר: "כל שחקן נותן מאה אחוז ויותר, וזה יגיע גם לכיוון הצלחה של הקבוצה. אין שובע או חוסר רעב, ואין סיבה להיות פחות רעבים ור עים על המגרש".

בפן המקצועי ההתלבטות של המאמן ברק בכר היא בין בן שהר לתומאש פקהארט בחלק הקדמי לצידם של מאור מליקסון וטוני נוואקמה.

רעננה, מצידה, רוצה לעצור את רצף חמשת ההפסדים ותנסה לעשות זאת ללא דור חוגי, שסו בל מקרע חלקי בשריר וייעדר כשלושה שבועות. השוער תומאש קושיצקי, שהיה אמור להחליף בין הקורות את אסף צור, סובל מפציעה קלה ובספק למשחק.

"אנחנו רוצים לצאת מהתקופה הפחות טובה שנקלענו אליה ולהציג את היכולת, הלחימה והר צון מהמשחק האחרון, וככה אני מאמין שנצא בתוצאה טובה", אמר שמעון אבוחצירה וסיכם: "אני מקווה שנעצור את סחף ההפסדים. כל אחד יודע את המקום שלו וכולם רוצים בדבר אחד - הצלחת המו עדון והצלחת הקבוצה. אני מקווה שנדע לעשות את זה כבר בשבת הקרובה".

לאומית. היום ,16:00) שעה אחידה( במסגרת המח זור השביעי: הפועל ראשל"צ ת"א/ הפועל ר"ג, בני לוד - נצרת עילית, בית"ר רמלה - "ניר" רמה"ש, הפועל עפולה - הפועל כפ"ס, אחי נצרת - הפועל קטמון.

 ??  ?? ראדי. "כל שחקן נותן מאה אחוז ויותר"
ראדי. "כל שחקן נותן מאה אחוז ויותר"

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel